آصفری: احزاب اصلاحات و اعتدال اجازه مطالبه‌گری ندارند

کد خبر: 1093981

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب شکست‌خورده اصلاحات و اعتدال مقصر وضع موجود هستند و امروز اجازه مطالبه‌گری ندارند.

آصفری: احزاب اصلاحات و اعتدال اجازه مطالبه‌گری ندارند

محمدحسن آصفری عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی سیاسی جدید اصلاح‌طلبان مبنی بر مطالبه‌گری از دولت سیزدهم گفت: جریان اصلاحات به جای مطالبه‌گری باید پاسخگوی عملکرد هشت سال گذشته خود باشد و اعلام کند چه اقداماتی برای حل مشکلات مردم انجام داده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملکرد دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان، ارزش پول ملی را در مدت هشت سال به شدت کاهش و تورم را افزایش داده و روابط ایران با کشورهای دنیا و همسایه را به پایین‌ترین سطح خود رساند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با اجرای پروژه مطالبه‌گری به دنبال این هستند که مردم عملکرد ضعیف آنها را فراموش کنند، گفت: مطالبه مردم این است که اصلاح‌طلبان نسبت به عملکرد ضعیف دولت تدبیر پاسخگو باشند. تورم، بیکاری، کمبود کالاهای اساسی و افزایش نرخ ارز، نتیجه عملکرد دولت تدبیر است.

آصفری گفت: ملت ایران باید حقوق خود را از اصلاح‌طلبان و اعتدالیون مطالبه کنند و احزاب شکست‌خورده اصلاحات و اعتدال که مقصر وضع موجود هستند، اجازه مطالبه‌گری ندارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها