فرمانده کل ارتش: برای تحقق بیانیه گام دوم باید گام‌های محکم ‌برداریم

کد خبر: 1094242

‌امیر سرلشکر موسوی در بازدید از تیپ ۲۸۴ شهید رستمی گفت: وظیفه راهبردی ما اجرای بیانیه گام دوم و تشکیل جامعه منتظر و مستحق ظهور است.

فرمانده کل ارتش: برای تحقق بیانیه گام دوم باید گام‌های محکم ‌برداریم

امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران،در روز پایانی بازدید از خرم‌آباد، از تیپ 284 شهید رستمی بازدید کرد و  پس از دریافت گزارش اقدامات تیپ و بازدید میدانی،  با برخی کارکنان دیدار چهره با چهره برگزار کرد.

امیر سرلشکر موسوی، از اینکه به دلیل همه‌گیری کرونا، رعایت دستورالعمل‌ها و پرهیز از تجمع، موفق به دیدار همه کارکنان نشده عذرخواهی و اظهار امیدواری کرد، پس از فروکش کردن کرونا مجدداً در خرم آباد حاضر و با همه کارکنان دیدار کند.

فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان منطقه گفت: همه اقدامات شما بسیار مهم ، لازم و شایسته قدردانی است، اما همه این برنامه ها و فعالیت ها در واقع پیش نیاز کارهای بزرگتر است. وظیفه راهبردی ما اجرای بیانیه گام دوم و تشکیل جامعه منتظر و مستحق ظهور است.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: ظرفیت‌ها و ویژگی‌های ارتش، این فرصت را برای ما ایجاد کرده که با قدم‌های محکم در مسیر این هدف والا گام برداریم.

در پایان این بازدید فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از طرح‌های محرومیت‌زدایی و نیز ساخت بیمارستان مقابله با کرونا بازدید کرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها