غریب آبادی از سفر امروز مدیرکل آژانس به تهران خبر داد

کد خبر: 1094835

رافائل گروسی⁩ در این سفر با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفتگو خواهد کرد. دو طرف، همچنین بیانیه مشترکی را نیز صادر خواهند کرد.

غریب آبادی از سفر امروز مدیرکل آژانس به تهران خبر داد

کاظم غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، امروز شنبه از سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد.

نماینده دائم کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: گروسی در این سفر با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و دو طرف، همچنین بیانیه مشترکی را نیز صادر خواهند کرد.

این نخستین سفر گروسی به تهران در دولت سیزدهم و اولین دیدار وی با محمد اسلامی رئیس جدید سازمان انرژی اتمی است. این سفر در آستانه نشست شورای حکام آژانس انجام می‌شود.

پیش از این برخی رسانه‌ها از سفر گروسی به تهران خبر داده بودند. خبرگزاری رویترز به نقل از چند دیپلمات که از نزدیک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را دنبال می‌کنند گزارش داد سفر مدیرکل آژانس به ایران تایید شده است.

HXxvTZlyLRmV

پیش‌تر شبکه آمریکایی «بلومبرگ» به نقل از چند مقام گزارش داد که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال ملاقات با «محمد اسلامی» رئیس جدید سازمان انرژی اتمی ایران پیش از کنفرانس وین است./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها