توصیه یک نماینده به عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا

کد خبر: 1095581

نماینده مردم ارومیه در مجلس به بیان توضیحاتی درباره لزوم ارائه محصولات کشاورزی به بورس کالا خبر داد.

توصیه یک نماینده به عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا

حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه مجلس شورای  اسلامی اظهار کرد: حمایت از بورس کالا، محصولات کشاورزی و سرمایه گذاری‌ها امری مهم است.

حجت الاسلام ذاکر افزود: امروز اگر ما نتوانیم اصلاح ساختار در امر تولید داشته باشیم و اگر نتوانیم نظام بهره برداری بخش کشاورزی را واقعا اصلاح، تنظیم و به‌روزرسانی کنیم قطعا موفق نخواهیم بود، ولی اگر بتوانیم در این زمینه موفق باشیم، ۱۰۰ درصد در کاهش هزینه محصولات کشاورزی و در رقابت پذیری و صادرات موفق نخواهیم شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که امروز به چه دلیل در صادرات جهانی نمی‌توانیم حرف اول را بزنیم؟ گفت: چون در تولید محصولات کشاورزی به روز نیستیم. در بهبود و ارتقای سایز، وزن، کیفیت و ماندگاری محصولات کشاورزی عقب هستیم.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: امروز اگر بخواهیم محصولات کشارزی را بدون دادن هزینه به دست مصرف کننده برسانیم و اقدام به کاهش هزینه تولید کننده کنیم، باید به بردن کالا‌ها به بورس و آوردن تصویر آنان در بورس اقدام کنیم.  

حجت الاسلام ذاکر با بیان اینکه پسته، زرشک، انگور، سیب و غیره می‌توانند در بورس کالا ارائه شوند تصریح کرد: حمایت از بورس کالا و محصولات کشاورزی به طرح تامین پشتیبانی و رفع موانع تولیدات کشاورزی آورده شود تا در این امر به روز و به موقع محصولات را از تولید به مصرف برسانیم و در زمینه تولید محصولات کشاورزی موفق شویم./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها