حسینی: دولت سیزدهم پشتوانه و حامی تولید کنندگان داخلی است

کد خبر: 1096720

معاون رییس‌جمهوری در امور مجلس شورای اسلامی، حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید را از برنامه‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم عنوان کرد.

حسینی: دولت سیزدهم پشتوانه و حامی تولید کنندگان داخلی است

معاون رییس‌جمهوری در امور مجلس شورای اسلامی، حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید را از برنامه‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم عنوان کرد.

سیدمحمد حسینی روز شنبه در بازدید از مجموعه کارخانجات صنعتی میهن و خطوط تولید این مجموعه بر نقش این واحد در خودکفایی و رهایی از وابستگی کشور به واردات محصول لبنی تاکید کرد.

معاون رییس‌جمهوری در امور مجلس در این بازدید گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت حمایت از تولید داخلی و مانع زدایی برای رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال و تقویت صادرات گسترده به کشورهای منطقه است.

حسینی با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت از تولید داخلی گفت: دولت سیزدهم پشتوانه و حامی تولید کنندگان داخلی در همه عرصه‌های صنعتی و عمرانی است.

وی تصریح کرد: خودکفایی در بعضی محصولات لبنی در کشور مانند کره و بی نیازی از واردات، ارزشمند است. ایران که در سالیان گذشته در برخی محصولات لبنی واردکننده بود، اکنون توان صادراتی پیدا کرده که نشانه عزم تولیدکننده داخلی است.

در این بازدید مدیران و کارشناسان گروه صنعتی میهن گزارشی از تاریخچه فعالیت و جایگاه و موقعیت این واحد در تولید انواع فرآورده‌های لبنی و تامین نیازهای اساسی غذایی کشور ارائه کردند.

حسینی در این بازدید از خطوط تولید واحد میهن قدیم، واحد پاندا به عنوان بزرگ‌ترین سایت تولید بستنی کشور و خاورمیانه و نیز مجتمع تولیدی شهر لبنیات بعنوان بزرگ‌ترین واحد لبنی کشور بازدید کرد.

گروه صنعتی میهن با واحدهای متعدد فعال در حوزه‌های گوناگون، برای بیش از ۲۶۳۰۰ نفر نیروی انسانی اشتغال‌زایی کرده است که با گسترش ظرفیت و تاسیس واحدهای جدید تولیدی این رقم در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت./ایرنا

تاکید معاون رییس جمهوری بر رفع مشکلات بودجه ای و فنی ناوگان هواپیمایی

فارس نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به برخی مشکلات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: این شرکت علیرغم داشتن ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گسترده در سال‌های اخیر دچار مشکلات عدیده شده که لازم است برای رفع آنها تلاش شود.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در بازدید از شرکت و آشیان و کارگاه های آموزشی و سیمولاتور پرواز هواپیمایی هما، ضمن بررسی مشکلات ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناوگان ملی حامل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی در حوزه هوایی داشته  و این از افتخارات ارزشمند کشور است.

وی با اشاره به برخی مشکلات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: این شرکت علیرغم داشتن ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گسترده در سال‌های اخیر دچار مشکلات عدیده شده که لازم است این مشکلات به درستی و با دقت بررسی و برای رفع آنها تلاش شود.

حسینی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات بودجه ای و فنی ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این مسئله مورد توجه مسئولان دولتی قرار خواهد داشت و ان شالله بتوانیم برای فعال شدن بخش‌هایی که فعالیت ندارند تلاش کنیم.

گفتنی است، در این بازدید کاپیتان علیرضا برخور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن ارایه گزارشی از این شرکت هواپیمایی کشور خواستار حمایت دولت از این سازمان هواپیمایی شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها