سردار نیلفروشان: سپاه از «سیستم‌های رباتیک‌ خط‌شکن» استفاده خواهد کرد

کد خبر: 1097217

معاون عملیات سپاه گفت: یکی از دستاوردهای سپاه در حوزه فناوری‌های نوین، سیستم‌های رباتیک خط‌شکن است که در نیروی زمینی سپاه از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

سردار نیلفروشان: سپاه از «سیستم‌های رباتیک‌ خط‌شکن» استفاده خواهد کرد

به گزارش سپاه نیوز، سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌سازی سپاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد بخشی از توسعه توان رزم سپاه هستیم. آنچه قبلاً رونمایی کردیم، در حوزه جنگ سخت بود و امروز آنچه رونمایی شد، در تکمیل حلقه قدرت دفاعی و حوزه جنگ نیمه‌سخت و امنیتی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با مأیوس شدن از به کارگیری راهبرد جنگ سخت برابر ایران اسلامی، به حوزه جنگ های نیمه سخت روی آورده است و نیاز بود سپاه در این‌ حوزه نیز به خودکفایی برسد چرا که ابزارهای امنیتی برای واردات، قابل اعتماد نیست.

معاون عملیات سپاه ادامه داد: ساخت این دستگاه‌ها با توجه به رویکردهای دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی در حوزه امنیتی و تروریسم، دستاوردی مهم است. البته این‌ها بخشی از دستاوردهایی است که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

سردار نیلفروشان تصریح کرد: یکی از دستاوردهای سپاه در حوزه فناوری‌های نوین، سیستم‌های رباتیک خط‌شکن است که در کنار رزمندگان نیروی زمینی سپاه از آن‌ها استفاده خواهیم کرد./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها