امیر آشتیانی: نباید اجازه دهیم نقشه‌های شوم دشمنان به نتیجه برسد

کد خبر: 1097516

وزیر دفاع گفت: صیانت از نسل جوان کشور و آشناسازی آنان با ارزشهای انقلاب و به ویژه دفاع مقدس در اولویت است و نباید اجازه داد نقشه‌های شوم دشمنان نسبت به آینده سازان کشور به نتیجه برسد.

امیر آشتیانی: نباید اجازه دهیم نقشه‌های شوم دشمنان به نتیجه برسد

 امیر محمدرضا آشتیانی در دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل با تاکید بر اهمیت موضوع فرهنگ در رشد و تعالی جامعه اسلامی، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند «مسائل فرهنگی از اساسی‌ترین مسائل کشور است» و بر این اساس دشمنان انقلاب اسلامی درصددند با تغییر در سبک زندگی اسلامی - ایرانی مسیر زندگی اجتماعی مردم عزیز کشورمان را تغییر داده و با کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انقلابی، جامعه اسلامی را به انحطاط بکشانند.

وی افزود، دشمنان در عرصه جنگ نرم درصدد تغییر در باورها و اعتقادات و تضعیف اراده ها و انگیزه های والای ملت بزرگ ایران اسلامی اند، اما با اطمینان عرض خواهم کرد که به مدد الطاف الهی و همت والای ملت بصیر و آگاه مان، تلاش های مذبوحانه دشمن به نتیجه نرسیده و هرگز نخواهد رسید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گسترده و پیچیده خواندن هجمه های عظیم فرهنگی علیه کانون خانواده و به ویژه نسل جوان کشورمان خاطرنشان کرد: در هیاهوی این جنگ نرم و نفس گیر با دشمن، صیانت و پاسداری از نسل جوان کشور و آشناسازی آنان با ارزش‌های انقلاب و به ویژه دفاع مقدس در اولویت است و نباید اجازه داد نقشه‌های شوم و توطئه های دشمنان نسبت به آینده سازان کشور به نتیجه برسد.

امیر آشتیانی با بیان اینکه وزارت دفاع با دارا بودن ساز و کارها و زیرساخت های لازم آمادگی کاملی برای مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان دارد، یادآور شد، از هیچ تلاش و کوششی در جهت تقویت و حمایت از آرمان های والای انقلاب اسلامی فروگذار نخواهیم کرد.

سردار ابوالفضل شکارچی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب امیر آشتیانی در مسئولیت خطیر و راهبردی وزارت دفاع گفت: بر این باوریم که وزارت دفاع به عنوان یک سرمایه عظیم ملی نقش تعیین کننده ای در اقتدار و عزت کشور و به خصوص نیروهای مسلح مقتدر و سرافراز ایران اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: امروز طراحی، ساخت و تولید پیشرفته ترین تسلیحات و تجهیزات دفاعی توسط متخصصین متعهد وزارت دفاع موجبات اقتدار کشور را در عرصه‌های داخلی و و بین المللی فراهم ساخته است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان این که وزارت دفاع با دارا بودن کارکنان مومن، انقلابی، متخصص و دانشمند می تواند گام های بلندی را در ارتقاء قدرت دفاعی کشور عزیزمان بر دارد، گفت: وجود این نیروهای گرانسنگ از برکات انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک و راهبردی امامین انقلاب است که روح خودباوری، خود اتکائی و «ما می‌توانیم» را در کالبد ملت بزرگ ایران دمید./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها