بازدید قالیباف از مرکز آموزشی محیط زیستی تالاب انزلی

کد خبر: 1098224

دکترمحمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر به استان گیلان از مرکز آموزش محیط زیست تالاب انزلی در پناهگاه حیات وحش سلکه بازدید کرد و در جریان وضعیت تالاب انزلی و محیط زیست این منطقه قرار گرفت.

بازدید قالیباف از مرکز آموزشی محیط زیستی تالاب انزلی

 سرویس سیاسی فردا: دکترمحمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر به استان گیلان از مرکز آموزش محیط زیست تالاب انزلی در پناهگاه حیات وحش سلکه بازدید کرد و در جریان وضعیت تالاب انزلی و محیط زیست این منطقه قرار گرفت.

 

یکی از مسئولان این مرکز آموزشی در تشریح اهداف ایجاد این مرکز آموزشی، گفت: این موضوع در تمامی کشورهای جهان به اثبات رسیده که هیچ راهکاری جز نقش آفرینی افراد محلی و ذینفعان برای حفظ محیط زیست وجود ندارد و بی تردید مردم بهترین حافظان محیط زیستی هستند لذا ایجاد این مرکز موجب شده تا مردم ضمن آموزش نسبت به حفظ محیط زیست احساس مسئولیت کرده و برای آن تلاش کنند.

دلخوش نماینده صومعه سرا نیز در این بازدید خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای احیای تالاب انزلی و محیط زیست پیرامونی کافی نیست؛ لازم است تالاب انزلی امسال بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا همانند دریاچه ارومیه باعث بروز مشکلات متعدد برای مردم نشود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها