ضربه سنگین اداره اطلاعات سپاه به قاچاقچیان سلاح

کد خبر: 1099231

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود از کشف بیش از یکصد قبضه سلاح کمری و تجهیزات مرتبط با آن و دستگیری متهمین در این شهرستان خبر داد.

ضربه سنگین اداره اطلاعات سپاه به قاچاقچیان سلاح

حبیب اله سپهرآیین در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: با اهتمام سربازان گمنام امام زمان (عج) طی روزهای گذشته، مجموعاً تعداد ۱۰۳ قبضه سلاح کمری در دو کلاس مختلف، ۱۸۹ تیغه خشاب و مقادیری فشنگ مربوطه کشف، متهمان دستگیر و با قرار وثیقه متناسب راهی زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اسلحه و تجهیزات یادشده، ساخت یکی از کشورهای همسایه ما است، عنوان کرد: متأسفانه ساخت سلاح‌های بی‌کیفیت و یکبار مصرف در برخی نقاط از جمله همسایگان ما منجر به بروز حوادث و سوانح جبران ناپذیری برای شهروندان شده است که لزوم هوشیاری در این باره ضروری به نظر می رسد.

ri51NgdehCBG

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود تاکید کرد: تامین امنیت شهروندان و جامعه خط قرمز ماست و در این مسیر ذره‌ای مماشات نخواهیم کرد و همان گونه که بارها تاکید شده است ضابطین قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی در این خصوص با اشراف همه فعل و انفعالات را رصد و با کسانی که درصدد ایجاد اخلال در امنیت و آرامش مردم از طرق مختلف از جمله قاچاق سلاح باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها