سردار فدوی: دشمن جرأت ضربه زدن به نظام را ندارد

کد خبر: 1099571

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین یادواره شهدای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان بهارستان گفت: اقتدار انقلاب اسلامی موجب شده است تا دشمن جرأت ضربه به نظام را نداشته باشد و به همین جهت وارد جنگ اقتصادی و فرهنگی شده است.

سردار فدوی: دشمن جرأت ضربه زدن به نظام را ندارد

 سردار علی فدوی چهارشنبه شب در مصلای شهر گلستان اظهار داشت: در دنیای پرتلاطم که شیاطین با جبهه متحد و با همه ابزار در حال اسلام‌ستیزی است،  در داخل نیز کسانی که تخصص ندارند با دشمن همراهی می‌کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی را امام راحل بنیان نهاد و رهبر معظم انقلاب نیز برای اقتدار این کشور یک قدم به عقب ننشست.

فدوی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که هیچ دشمنی نمی تواند به کشور ما تعدی کند و جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن نیز رو به زوال است.

وی در خصوص حرکت خودجوش مردم در اربعین حسینی هم گفت: پیاده روی اربعین یک اقتدار فراگیر است و نباید با اقدامات اشتباه به عظمت این حرکت خدشه ای وارد کرد.

همچنین امام جمعه شهر گلستان نیز در این مراسم گفت: شهرستان بهارستان ۱۹۰ شهید ۹۰۰ جانباز ۴۵ آزاده ۱۶ مدافع حرم و ۲۰ نفر هم جانباز جبهه مقاومت تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است

وی افزود: همه شهیدان برای کشور و مردم عزیز هستند و تمام افراد جامعه مدیون فداکاری شهدا هستند و باید یاد و خاطره شهدا در روح و کالبد جامعه جاری و ساری باشد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها