پرتره

رئیس جدید رسانه ملی

کد خبر: 1099617

پیمان جبلی دیروز با حکم رهبری رئیس جدید صداوسیما شد و مورد توجه گسترده رسانه‌ها قرار گرفت.

رئیس جدید رسانه ملی

گروه سیاست سایت فردا – عکی عسکری بیشتر از 5 سال رئیس سازمان نبود و جای خود را به پیمان جبلی داد. فردی از درون سازمان که به دلایل مختلف مورد توجه گسترده رسانه‌ها قرار گرفته است. از سمت و سوی سیاسی‌اش که نزدیک به سعید جلیلی است تا حضور چندین ساله در رسانه ملی و ... . 

جبلی متولد 1345 است. فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سال 1372 بوده و در سال 1383 مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات خود را از همین دانشگاه دریافت کرده است. امام صادقی بودن نیز از جملات نکات مورد توجه رسانه‌ها در روزهای اخیر بوده است.

در سوابق کاری‌اش معاونت رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان تصدی سعید جلیلی و معاونت برون مرزی صداوسیما به چشم می‌خورد. همکاری او با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیز به همان دوران دبیری جلیلی برمی‌گردد.. چند سالی هم مدیر شبکه العالم در بیروت بوده است. معاونت خبر و معاون سیاسی سازمان صداوسیما را هم مدتی به عهده داشته. همچنین دبیر اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیر اخبار خارجی و داخلی تلویزیون، سردبیر اخبار سراسری شبکه دوم سیما و مدیرکلی اخبار داخلی واحد مرکزی خبر بوده است. 

حال باید منتظر ماند و دید که رسانه ملی در دوران ریاست او تغییر و تحول جدی خواهد داشت یا خیر؟ اگرچه برخی معتقدند که تحول در این سازمان با آمدن و رفتن افراد ایجاد نمی‌شود و این سیاست‌های کلی رسانه ملی است که در این خصوص نقش تعیین کننده دارد.


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها