رئیس جمهور با نخبگان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد

کد خبر: 1099923

نشست نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور برگزار شد.

 رئیس جمهور با نخبگان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد

آیت الله رئیسی بعداز ظهر جمعه با جمعی از نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

در این دیدار مشکلات مختلف مطرح و در خصوص آسیب‌های اجتماعی استان نیز مباحثی مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: درخواست‌های مردم استان از رئیس جمهور، اتمام طرح‌های نیمه تمام چند ساله است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: این استان نیازمند اعتبار ویژه برای اشتغال است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال دغدغه مردم است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین مشارکت در عرصه سیاسی و حضور در عرصه جنگ و دفاع مقدس و صحنه‌های ملی را دارد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در دوران طاغوت ظلم و محرومیت بر این استان تحمیل شد و باید در راستای محرومیت زدایی از این استان گام‌های بلندی برداشته شود.

وی افزایش سهمیه استان برای واکسیناسیون کرونا را با توجه به شیوع این بیماری از مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: معیشت مردم در این استان با مشکل مواجه است و باید در راستای کنترل قیمت‌ها چاره‌ای اندیشیده شود چرا که قشر ضعیف جامعه تحت فشارهای اقتصادی هستند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه نبود زیرساخت‌های مناسب در برخی مناطق، محرومیت‌های زیادی را رقم زده است، گفت: در توزیع امکانات عدالت رعایت نشده است.

شایان نادری افزود: روستاییان بخش زیادی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند اما هنوز آنچنان که شایسته است به این قشر پرداخته نشده و شرایط خودکفایی برای آنها فراهم نشده است./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها