گزارش وزرای رئیسی درباره دپو نهاده‌ها در بنادر به مجلس

کد خبر: 1100136

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی آخرین وضعیت نهاده‌های دپو شده در بنادر و گمرکات کشور با حضور وزرای اقتصاد و کشاورزی در این کمیسیون خبر داد.

گزارش وزرای رئیسی درباره دپو نهاده‌ها در بنادر به مجلس

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین وضعیت نهاده‌های دپو شده در بنادر و گمرکات کشور با حضور احسان خاندوزی و سیدجواد ساداتی‌نژاد وزرای امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تا در جلسه روز یکشنبه (11 مهر ماه) با حضور مسئولان مربوطه موضوع دپو نهاده‌ها در بنادر   و گمرکات بررسی شود، افزود: در این جلسه از رؤسای کل بانک مرکزی، گمرک، سازمان بنادر و دریانوردی و برخی از مسئولان اجرایی نیز دعوت شده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس همچنین از رسیدگی به طرح تعیین تکلیف ناظران کشاورزی در جلسه روز دوشنبه اعضای این کمیسیون خبر داد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در جلسه علنی به کمیسیون کشاورزی و اقتصادی مأموریت داده بود تا موضوع دپو نهاده‌ها و همچنین کالاهای اساسی در بنادر را بررسی کنند و گزارش آن را در جلسه علنی ارائه دهند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها