واکنش نماینده یزد به صادرات نفت ایران به لبنان

کد خبر: 1100232

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: صادرات نفت ایران به لبنان، تحریم آمریکا علیه این کشور را که به دنبال عملیات روانی علیه جبهه مقاومت بود بی‌اثر کرد و حتی این کار برایش نتیجه عکس به دنبال داشت.

واکنش نماینده یزد به صادرات نفت ایران به لبنان

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به صادرات نفت ایران به لبنان گفت: صادرات نفت از ایران به لبنان، نقشه آمریکا در تحریم کشور لبنان را بی‌اثر کرد.

وی افزود: آمریکا با تحریم انرژی لبنان به دنبال آن بود تا با فشار به مردم این کشور اینگونه القا کند که این سختی‌ها نتیجه مقاومت است و می‌‌خواست تا مردم لبنان را نسبت به جبهه مقاومت بدبین سازد. 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: صادرات نفت ایران به لبنان باعث شد تا این نقشه آمریکا بی‌اثر شود و حتی برایش نتیجه عکس به همراه داشته باشد. 

جوکار خاطرنشان کرد: امروز مردم لبنان به خوبی می‌دانند که چه کشوری دوست آنهاست و چه کشوری دشمن آنها و صادرات نفت ایران به این کشور نقشه آمریکا را بی‌اثر ساخت.

وی در پایان گفت: جبهه مقاومت نه تنها در حوزه مسائل دفاعی بلکه در حوزه‌های دیگر همچون اقتصاد و انرژی نیز باید در کنار یکدیگر باشند و از یکدیگر حمایت کنند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها