توصیه حقیقت‌پور به علی‌اف: با طناب پوسیده نئوعثمانیسم به چاه نیفتید

کد خبر: 1101259

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: علی‌اف با طناب پوسیده نئوعثمانیسم و پانترکیسم خود را به ته چاه نیندازد و کاری نکند که با اقداماتش برادر بزرگی همچون جمهوری اسلامی را از دست بدهد.

توصیه حقیقت‌پور به علی‌اف: با طناب پوسیده نئوعثمانیسم به چاه نیفتید

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم  با اشاره به اقدامات اخیر دولت آذربایجان در استقرار نیروهای صهیونیستی و سلفی و وهابی در نزدیکی مرزهای ایران گفت:‌ ناسپاسی و قدرناشناسی آقای علی‌اف در قبال لطف و محبت‌های جمهوری اسلامی ایران تعجب‌آور و تأسف‌اور است.

وی افزود:‌ اگر آقای علی‌اف می‌خواهد لطف‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال دولت و کشورش استمرار داشته باشد باید دست از این کارهای خود بردارد والا بداند این مسیر او را به سمت نابودی سوق می‌دهد و زوال دولت وی را سرعت خواهد بخشید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: آقای الهام‌ علی‌اف بداند که رژیم صهیونیستی و وهابیت به دنبال آشوب در منطقه هستند و دل‌شان برای دولت آذربایجان نمی‌سوزد و هدف آنها  ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی است تا به منافع‌شان از این طریق دست پیدا کنند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: به آقای علی‌اف توصیه می‌کنم که با طناب پوسیده نئوعثمانیسم و پانترکیسم به ته چاه نیفتد و بداند این مسیری که در پیش گرفته برای وی نه تنهای موفقیتی به همراه نخواهد داشت بلکه هزینه‌های سنگینی را به وی تحمیل خواهد کرد.

وی افزود: ناسپاسی‌های الهام علی‌اف باعث می‌شود تا برادر بزرگی چون جمهوری اسلامی را در منطقه از دست بدهد  و البته مطمئن باشد رژیم صهیونیستی و امثال آن دل‌شان به حال علی‌اف نمی‌سوزد و پشت وی را خالی خواهند کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها