نماینده مجلس: ایران آماده پاسخ به هر نیت شومی است

کد خبر: 1101463

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اصل همجواری و احترام کشورهای منطقه به تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری اسلامی، هرگونه تغییر در ‌ژئوپولتیک منطقه و مرزها را خط قرمز ایران توصیف کرد.

نماینده مجلس: ایران آماده پاسخ به هر نیت شومی است

«علی رضایی» با اشاره به تحولات اخیر مرزهای شمال‌غرب کشور، به مقام‌های جمهوری آذربایجان توصیه کرد به عنوان کشور دوست و همسایه به منافع ایران احترام بگذارند و مانع تحرکات رژیم‌ جعلی صهیونیستی در شمال ایران شوند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین (کرمانشاه) در مجلس شورای اسلامی با یادآوری سوابق مخرب رژیم صهیونیستی اطهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به رژیم جعلی صهیونیستی اجازه نخواهد نداد به بهانه اقدامات صنعتی و کشاورزی در مرزهای کشورمان فعالیتهای مخرب داشته باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ‌ایران به شکل عملی در ۳ دهه‌ گذشته حُسن همجواری و ‌برادری خود را با ‌جمهوری آذربایجان اثبات کرده، بنابراین ایجاد مانع در مسیر ترانزیتی در منطقه ‌قفقاز برخلاف حُسن همجواری است.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت اصل همجواری و احترام کشورهای منطقه به تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری اسلامی، هرگونه تغییر در ‌ژئوپولتیک منطقه و مرزها را خط قرمز ایران توصیف کرد.

رضایی برگزاری رزمایش «فاتحان خیبر» را حق طبیعی و حاکمیتی ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگونه تحرک را رصد می‌کند و آماده پاسخ به هر نیت شومی است. رویکرد عمده این رزمایش‌ بازدارندگی مقابل هرگونه خطرات احتمالی علیه کشورمان است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها