دستورضد مافیایی رئیسی درششمین جمعه کاری

کد خبر: 1101492

رئیس جمهور در ششمین سفر استانی به بوشهر رفت و خواستار برخورد با عوامل مافیایی پشت پرده قاچاق شد

دستورضد مافیایی رئیسی درششمین جمعه کاری

ششمین سفر استانی رئیس جمهور در روزهای جمعه کاری به مقصد استان بوشهر برگزار شد. سفری که با بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، اسکله و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، مراحل ساخت و تکمیل ناو شهید سلیمانی و شناورهای مختلف دریایی، نخلستان های تنگستان، انبارهای سازمان اموال تملیکی در بوشهر، موزه شهید رئیس علی دلواری و پروژه راه آهن شیراز – بوشهر - عسلویه همراه شد.آیت ا... رئیسی در نیروگاه اتمی بوشهر با بیان این که سازمان انرژی اتمی ماموریت دارد ظرفیت تولید برق کشور را به 10 هزار مگاوات برساند،اظهار کرد: تامین بخشی از آب بوشهر از طریق آب شیرین‌کن هسته‌ای هم یکی دیگر از ماموریت‌هایی است که از این سازمان انتظار داریم.

وی همچنین در بازدید از پروژه راه‌آهن شیراز – بوشهر- عسلویه گفت: پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه پس از ۱۴ سال، قابل توجیه نیست چرا که تاخیر در اجرای پروژه‌ها موجب اتلاف منابع و فرسودگی تجهیزات می‌شود.

رئیس جمهور همچنین  در جریان بازدید از انبارهای سازمان اموال تملیکی در بوشهر بر ضرورت مقابله با قاچاق سازمان یافته و جریان مافیایی پشت پرده در این خصوص تاکید کرد و گفت: یک سری از افراد دستگیر می شوند و با آن ها برخورد و اموالی از آن ها گرفته می‌شود اما این ها جزو عوامل پشت پرده نیستند و باید بتوانیم جریان مافیایی قاچاق را در این مسیر شناسایی کنیم.وی با بیان این که آوردن کالایی از سوی یک نفر در قالب شناور یا کوله بر مسئله اصلی ما نیست،تصریح کرد: مسئله ما بحث قاچاق سازمان یافته است یعنی جریان مافیایی قاچاق باید بررسی  شود.آیت ا... رئیسی همچنین در یک ضرب الاجل سه ماهه خواستار اصلاح ساختار و کاهش سریع موجودی انبارهای سازمان اموال تملیکی در کشور شد./ خراسان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها