کار ویژه اصلاح‌طلبان؛ اشاره به قفل خیالی سکوت!

کد خبر: 1101752

روزنامه اصلاح‌طلب شرق در سرمقاله شماره پیشین خود نوشت: «کمی بیش از دو ماه از رفتن حسن روحانی از پاستور گذشته و تقریبا در تمام این روزها خبری از او منتشر نشده است.»

کار ویژه اصلاح‌طلبان؛ اشاره به قفل خیالی سکوت!

این سرمقاله که با عنوان «سکوت روحانی خواهد شکست؟» منتشر شده بود افزوده: «حتی از عضویتش به‌عنوان عضو حقوقی در مجمع تشخیص مصلحت نظام که بنا بر روال، مقام معظم رهبری برای رؤسای جمهور پیشین حکم می‌زنند نیز خبری نیست... مخالفان او اما ساکت ننشسته‌اند و در آخرین اقدام از طرف رئیس‌کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر رسیده که پرونده‌ای درباره ترک‌فعل‌های حسن روحانی در این کمیسیون تشکیل شده و در حال رسیدگی به ابعاد مختلف آن هستند».

لازم به ذکر است که یکی از شیوه‌های فرافکنی اصلاح‌طلبان در یک دهه گذشته همواره تکرار این دست جملات بوده که در آن از «سکوت» و «شکستن» آن سخن به میان آمده است. این طیف به این ترتیب می‌خواهند بدون آنکه سخنی بگویند و فقط با گرفتن ژست، به مخاطب این گونه القا کنند که مسایلی بوده که باعث شده کارها به سامان نشود و مشکل از کم کاری یا بی‌عرضگی اصلاح‌طلبان نیست. حال آنکه اگر چیز قابل ذکری بود تا کنون صدها بار توسط این طیف گفته می‌شد یا به طریقی از رسانه‌های معاند انگلیسی - وهابی- سعودی سر در می‌آورد./ کیهان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها