دریادار ایرانی: کسی جرات جسارت به ما را ندارد

کد خبر: 1102156

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر نیروهای ما در دل دریا بیخ گوش رژیم صهیونیست غاصب در حال اجرای ماموریت خودشان هستند و خدا، توکل و نگاه‌شان به همین راهی است که شهدا روشن کرده‌اند؛ ۲ هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر ناوشکن‌های ما در دریای سرخ قرار دارند و با اقتدار و اهتراز پرچم در حرکت هستند و کسی هم جرات جسارت به ما را ندارد.

دریادار ایرانی: کسی جرات جسارت به ما را ندارد

امیر سرتیپ دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان ظهر امروز در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، اظهار کرد: شهدا همواره ناجی همه ما هستند، نیروی انسانی ما معرف قدرت در نیروهای نظامی کشورمان در سطح جهانی است.

وی افزود: مهمترین مولفه قدرت؛ نیروی انسانی بوده اما نقشش در نیروهای نظامی ویژه است، تفاوتی که امروز مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران با همه قدرت‌های جهان وجود دارد، دقیقا همین جا است و این برای دشمن بسیار گیج‌کننده است، دشمن هراسان به این در و آن در می‌زند تا ببیند در ایران چه خبر است، اما به تعبیر مقام معظم رهبری آنها کجا و ما کجا!

*بصیرت دینی در بین نیروهای ما موج می‌زند

ایرانی تصریح کرد: دشمن اگر امروز در صحنه حضور دارد صحنه‌شان صحنه مزدوری و تلاش‌های مادی و دنیایی است نه در راستای عمل به دستور یا توجه به آیین‌نامه اجرایی ابلاغ شده به آنان!

فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه همه باید بدانند که بصیرت دینی در بین نیروهای ما موج می‌زند، گفت: هر کسی لایق به‌دست آوردن بصیرت دینی نیست، پشت واژه پرمحتوای "شهید" کهکشان‌ها معرفت خوابیده، شهیدان همه اقیانوس‌ها و کهکشان‌های معرفتی را پشت سر گذاشته‌اند تا دارای بصیرت شدند که این مسئله ساده نیست.

*شهدای ما به تجهیزات نگاه نمی‌کردند

این مسؤول ادامه داد: جوانان ما به‌سادگی ترک خانه نکردند، شهدای ما به سلاح به‌عنوان چوب دستی نگاه کردند، این را نیروهای دریایی ما در خلیج فارس در مقابل هجمه آمریکایی‌ها ثابت کردند، تهدید به بمباران با موشک برای نیروهای ما معنا ندارد چون دارای سلاحی به‌نام معرفت، دانش و بصیرت هستند.

وی خطاب به جوانان حاضر، خاطرنشان کرد: نیروهای ما محکم با غیرت و شرافت در برابر پلیدی‌ها ایستادند و جان خود را که بهترین هدیه خداوند است را اهدا کردند، لباسی که امروز سربازان ما برتن داریم مقدس است، سیدالشهدا (ع) بدون رزه در مقابل دشمن ایستادند، اصلا قابل مقایسه با امکاناتی که ما داریم نیست ولی خروجی کار را همه دیدند.

*بهای لباس بر تن‌مان را شهدا پرداخت کردند

ایرانی با بیان اینکه ارزش لباس نیروهای دریایی به رنگ و نشانش نیست، تاکید کرد: شهدا بهای آن را دارند همان کسانی که رنگ و لعاب دنیایی در نگاه‌شان بی‌ارزش بود، آن‌ها ارزشمندترین داشته‌های خود را گذاشتند، شهدا مسیر را برای ما نورانی کردند پس امروز هیچ اشتباه و سهل انگاری‌ای از ما نیروهای نظامی پذیرفته نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: شهدا بر سر راه‌مان شمع‌های زیادی روشن کردند خطا رفتن در یک همچین مسیری توجیهی ندارد، مقام معظم رهبری در این مسیر تاکید فراوان دارند که مسیر روشن است دنبال چیزی نگردید، ابزار مهیا است فقط امیدواریم به برکت خون شهدا به بصیرتی که مدنظر است برسیم، اینکه دنبال سلاح باشیم که دشمن چه سلاحی در بخش‌های هسته‌ای، موشکی یا دریایی بر دست دارد بی‌فایده است.

* نیروهای ما بیخ گوش رژیم صهیونیست در دل دریا ماموریت دارند

این مسؤول اعلام کرد:در حال حاضر نیروهای ما در دل دریا بیخ گوش رژیم صهیونیست غاصب در حال اجرای ماموریت هستند، خودشان هستند و خدا، توکل و نگاه‌شان به همین راهی است که شهدا روشن کرده‌اند، ۲ هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر الان ناوشکن‌های ما در دریای سرخ قرار دارد و با اقتدار و اهتراز پرچم  در حرکت است‌، کسی هم جرات جسارت به ما را ندارد.

وی همچنین بیان کرد: هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیزمان است، امیدواریم با اقتدار این مسیر ادامه پیدا کند، بزرگترین درخواست‌مان از خانواده‌های شهدا طلب دعای خیر است امیدواریم لیاقتش را داشته باشیم تا وظیفه خودمان همان اهتزار پرچم سه رنگ کشور را به‌درستی انجام دهیم و در مسیر توجه به شعار " راه ما راه حسین (ع)" گام برداریم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها