استارت تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد

کد خبر: 1102351

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی این هفته در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد و این طرح تفحص به علت وصول گزارش تخلفات فراوان در دانشگاه آزاد کلید زده شده است.

استارت تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، می‌گوید: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی این هفته در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد و این طرح تفحص به علت وصول گزارش تخلفات فراوان در دانشگاه آزاد کلید زده شده است. گزارش‌های مختلفی از اساتید دانشجویان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد نسبت به تخلفات روی داده در این دانشگاه به ما واصل شده است.

 یکی از مهم‌ترین محورهای طرح تفحص از دانشگاه آزاد مسائل مالی و نحوه هزینه‌کرد شهریه دانشجویان است. همچنین انتصاب‌ها و انتخاب‌های غیرکارشناسی، نحوه فروش اموال و دارایی‌ها و وجود برخی تخلفات در این حوزه‌ها از جمله محورهای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌آید.

استفاده‌‎های نادرست از زمین‌ها، کارخانه‌ها و مزارعی که در اختیار دانشگاه آزاد قرار دارد و همچنین پرداختی‌های غیرمتعارف در این دانشگاه از جمله محورهای دیگر طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به شمار می‌آید. موارد گزارش شده برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بیش از ۲۰۰ صفحه است.  امیداوریم این طرح پس از تأیید در کمیسیون آموزش، در صحن علنی مجلس نیز تأیید شود و نهایتا منجر به شفافیت عملکرد دانشگاه آزاد می‌شود. در حال حاضر بیش از ده‌ها نماینده این طرح را امضا کرده‌اند./عصر مجلس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها