واکنش نماینده مجلس به سفرهای استانی هیات دولت

کد خبر: 1102714

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس گفت: سفرهای استانی هیات دولت موجب افزایش امیدواری مردم و اعتماد بیشتر آنها به مسئولان می‌شود.

واکنش نماینده مجلس به سفرهای استانی هیات دولت

سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفرهای استانی هیات دولت گفت: یکی از مسائل مهم در امر مردم سالاری ارتباط مستقیم و رو در رو با مردم است تا هم مسئولان با مشکلات مردم آشنا باشند و هم مردم بتوانند محدودیت‌ها و مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند.

وی افزود: سفرهای استانی و دیدار چهره به چهره با مردم موضوعی است که همواره مورد تاکید بزرگان ما به ویژه مقام معظم رهبری بوده و گوشزد شده است.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس اظهار داشت: سفرهای استانی و دیدار رو در رو با مردم موجب امیدآفرینی در میان مردم و افزایش انگیزه‌ها و امید نسبت به حل مشکلات در بین مردم می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: علاوه بر این دیدار با مردم در سفرهای استانی و آشنا شدن با مشکلات آنها بدون واسطه موجب اعتماد هر چه بیشتر مردم نسبت به مسئولان و نظام می‌شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و بزرگ‌ترین سرمایه‌اش اعتماد مردم است و در نتیجه خدمتگزاری به مردم باید در اولویت کاری همیشگی مسئولان باشد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها