رئیسی: مشکل آب و بیمارستان کناره مرودشت با جدیت پیگیری می شود

کد خبر: 1102884

رئیس جمهور گفت: مسئله آب و بیمارستان منطقه کناره از مصوبات سفر به استان فارس است که این موارد با پیگیری های استاندار به سرعت و با جدیت اجرایی می شود.

رئیسی: مشکل آب و بیمارستان کناره مرودشت با جدیت پیگیری می شود

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، عصر پنجشنبه در ادامه سفر به استان فارس در جمع مردم کناره در شهرستان مرودشت اظهار داشت: آب روستا و منطقه از مشکلات جدی مردم است که استاندار فارس باید آن را با جدیت دنبال کند.

وی بیان کرد: این مهم جزو طرح‌های مصوب سفر به استان فارس است و با پیگیری‌های استاندار، این موضوع با فوریت و بلافاصله پس از سفر دنبال خواهد شد و در مدت زمان کوتاه حل می‌شود.

رئیسی در مورد بیمارستان نیز بیان کرد: بخشی از کار مرتبط با بیمارستان انجام شده و این طرح نیز جزو طرح‌های مصوب این سفر است که امیدواریم با پیگیری‌های استاندار فارس، این طرح نیز به سرعت اجرایی و بهره برداری شود.

وی در پاسخ به درخواست مردم در مورد احداث فرهنگسرا در این منطقه نیز عنوان کرد: احداث فرهنگسرا از مصوبات سفر نیست اما قابل بررسی است و از آنجا که می‌تواند محل اجتماعی برای مردم و جوانان کناره باشد، با اولویت‌های استان فارس مقایسه می‌کنیم ببینم تا چه میزان با اولویت‌ها مطابقت دارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها