نقوی حسینی: توقع‌ها از دولت رئیسی به شدت بالاست

کد خبر: 1103019

نماینده ادوار مختلف مجلس گفت: توقع‌ها از دولت رئیسی به شدت بالاست؛ به ویژه توقع‌هایی که در ۸ سال دولت بی رمق روحانی به وجود آمده است.

نقوی حسینی: توقع‌ها از دولت رئیسی به شدت بالاست

سید حسین نقوی حسینی نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی درباره مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم بیان کرد: دولت سیزدهم به ریاست حجت الاسلام رئیسی تازه تشکیل شده و همانطور که در جریان هستید در کشور توقع‌ها به شدت بالاست؛ به ویژه توقع‌هایی که در ۸ سال دولت بی رمق روحانی به وجود آمده و باعث شد که مشکلات بر روی هم انباشته شود، پروژه‌های مختلف از رونق بیفتد و تورم به صورت وحشتناک افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: بی کاری، فساد سازمان یافته و کاهش ارزش پول ملی باعث شده که مردم توقع‌های بسیاری از دولت داشته باشند و از سوی دیگر هم متاسفانه دولت دستش خالی است؛ همچمنین دولت بدهی سنگینی روبه روست که حداقل بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی تیتروار داریم که با عدد و رقم مشخص است.

نقوی حسینی ادامه داد: دولت سیزدهم در این شرایط روی کار آمده است، اما با این وجود تمام وزرا و شخص رئیس جمهور تمام توان خود را به کار گرفته‌اند که به بازار ثبات دهند ، ارز و تورم را کنترل کنند و اقتصاد را در جهت توسعه اقتصادی پیش ببرند.

یکی از نکات بسیار قابل توجه دولت سیزدهم در این دو ماهه، حضور مستمر رئیس جمهور در استان‌های محروم به خصوص استان‌هایی است که با مشکلات بسیاری مواجه هستند که خود او بدون هیچ تجملات و هزینه‌های واهی در مرکز حضور یافته و خودش با مردم صحبت می‌کند، البته قططعا مردم هم توقع ندارند که یک شبه مشکلاتشان حل شود، زیرا به خوبی به مشکلات واقف هستند، اما این حضور مستقل رئیس جمهور و اعضای دولت و بدون تجمل و هزینه در بین مردم نکته بسیار مثبتی است که دولت باید آن را ادامه دهد./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها