آقاتهرانی: عامل پیشرفت نظام و همگرایی مسئولان ولی فقیه است

کد خبر: 1103048

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عامل پیشرفت نظام و همگرایی مسئولان ولی فقیه است.

آقاتهرانی: عامل پیشرفت نظام و همگرایی مسئولان ولی فقیه است

 حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی امروز در نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه مشکلات امروز بخاطر نداشتن معرفت نیست، گفت: علت بروز مشکلات عمل نکردن به معارف دینی است زیراکه شیعه واقعی کسی است که معارف الهی را بداند و به آنان عمل کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساجد و نمازهای جمعه را با جوانان پر کنید، افزود: این نظام، نظام اهل بیت(ع) است و شهدای زیادی در این راه تقدیم شده‌اند پس اگر کسی را می‌بینید که خطا می‌کند امربه‌معروف و نهی از منکر کنید تا نظام حفظ شود‌.

وی با اشاره به روایتی از امام حسن عسگری (ع) افزود: اگر اهل بیت و پیامبر نبود دچار سردرگمی می‌شدیم و حتی از واجبات هم بی‌خبر بودیم، مثال این حدیث مانند امروز است که اگر امروز دنبال مقام معظم رهبری نباشیم راه را گم می‌کنیم.

 آقاتهرانی با بیان اینکه ولایت‌مداری یک نعمت برای کشور ما است که سایر کشورها از آن محروم هستند، بیان کرد: دین ارکانی دارد که ولایت‌مداری یکی از ارکان واقعی دین است و اگر این رکن خدشه‌دار شود دیگر ارکان نیز از بین می‌رود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش ولایت فقیه در جامعه، اظهار داشت: ولایت‌مداری از نماز مهم‌تر است چون قبول شدن سایر ارکان و اعمال دین در گرو ولایت است و ما امروز در جامعه خود هم می‌بینیم که عامل پیشرفت نظام و همگرایی مسئولان ولی فقیه است.

وی ادامه داد: امروز مردم جامعه به خصوص دهک‌های پایین تحت فشار مسایل اقتصادی قرار دارند و اگر نبود همین روحیه ولایت‌پذیری مردم، قطعا تحمل برخی از مشکلات بسیار سخت‌تر می‌شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها