پیام تسلیت قالیباف به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد

کد خبر: 1103784

طی نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد.

پیام تسلیت قالیباف به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد

حجت‌الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در مراسم تقدیم پیام تسلیت محمد قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به خانواده مرحوم ابوالفضل فخرالاسلام جانباز و فعال رسانه‌ای و سیاسی استان مرکزی که بر اثر حادثه تصادف جان به جان‌آفرین تقدیم کرد، اظهار کرد: مرحوم فخرالاسلام از نیروی ارزشی و متعهدی بود که اخلاق حسنه و حسن رفتار وی برای همیشه در خاطرات اصحاب فرهنگ و هنر استان به یادگار باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: دغدغه همیشگی مرحوم فخرالاسلام ارتقای وضعیت استان و حل و فصل مسائل و مشکلات بود که واقعاً باید قدر چنین نیروهای دلسوز و دغدغه‌مند را تا زمانی که زنده هستند دانست.

evvbyEtbixMZ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه وجود فعالان فرهنگی همچون فخرالاسلام که عمری را در راه انقلاب مجاهدت کردند و در عرصه فرهنگ و هنر استان نیز دستی بر آتش داشتند نعمتی ارزشمند محسوب می‌شود، ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر استان به وجود نیروهای فرهنگی همچون وی افتخار می‌کند.

دانشی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم فخرالاسلام به همراه تجلیل از سال‌ها فعالیت وی در حوزه چاپ و انتشار کتاب و مقالات متعدد خبر داد.

VrXzPTIUapKy

در این مراسم که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اراک، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و جمعی از فعالان سیاسی و اصحاب رسانه استان حضور داشتند پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت امور مجلس و استان‌ها تقدیم فرزند ارشد فخرالاسلام شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها