جمیری: انتخاب آیت‌الله رئیسی در سخت‌ترین شرایط امید را در دل‌ها زنده کرده است

کد خبر: 1103964

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: انتخاب آقای رئیسی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و معیشتی و در زمان فراگیری یأس و ناامیدی در جامعه با همراهی مجلس و قوه قضائیه، امید را در دل‌ها زنده کرده است.

جمیری: انتخاب آیت‌الله رئیسی در سخت‌ترین شرایط امید را در دل‌ها زنده کرده است

عبدالکریم جمیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 مهرماه) مجلس گفت: آقای رئیسی، ‌رئیس جمهور محترم انتخاب جنابعالی در بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی که یأس و ناامیدی جامعه را فرا گرفته بود با همراهی مجلس انقلابی و هماهنگی با قوه قضائیه نویدبخش، امید را در دل‌ها زنده کرده است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس اظهار داشت: استفاده از این فرصت تاریخی مسئولیت گرانی است که با به‌کارگیری نیروهای شایسته، کارآمد و انقلابی به معنای حقیقی کلام تدوین برنامه‌های راهبردی و اجرای آن با رعایت موازین حکمرانی صحیح ممکن خواهد بود.

 وی افزود: احساس مردم استان بوشهر با پیشینه درخشان مبارزات سیاسی و داشتن ذخایر فراوان خدادادی این است که در حق آنها و نظام جفا شده زیرا فلسفه شکل گیری نظام اسلامی، عدالت در توزیع ثروت برای مردم با مدیریت صحیح منابع خدادادی بوده و سوال مهم این است چرا این همه محرومیت در کنار این همه نعمت؟ و چرا باید درآمدهای استان و مردم آن، هزینه کلانشهرها شده و در بیان مسئولان مرکزنشین محروم نامیده شوند؟ منابع درآمد از ما و محرومیت برای ما؛ آسایش و رفاه برای مرکزنشینان که این عدالت نیست. بس است. امیدوارم در دولت قوی مردمی نگاه تغییر کرده و مردم بیش از این شاهد تبعیض و بی عدالتی در توزیع منابع نباشند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها