دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با نمایندگان اهل تسنن مجلس

کد خبر: 1104250

به مناسبت هفته وحدت نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی با سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور دیدار و در باره مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه خود گفت‌وگو کردند.

دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با نمایندگان اهل تسنن مجلس

 به مناسبت هفته وحدت نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی با سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور دیدار و در باره مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه خود گفت‌وگو کردند.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در این دیدار با بیان اینکه نمایندگان پایگاه مردمی دارند و می‌توانند پیوستگی مردم را با نظام محکم‌تر کنند، تاکید کرد: ما از فردا جلسات مجامع استانی را آغاز خواهیم کرد، با مشغله زیادی که آیت الله رئیسی داشت یک مقدار هماهنگ کردن این جلسات سخت بود اما خوشبختانه قرار شد هفتگی این برنامه را داشته باشیم و فردا جلسه با مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی را خواهیم داشت و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته هنوز برگزاری این جلسات به صورت فراکسیونی آغاز نشده، ولی ما به طور خاص تاکید می‌کنیم که این انجام شود ولی در سفرهای استانی هم این فرصت هست و نمایندگان فرصت دارند دیدگاه ها و مسائل خود را منعکس کنند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، نمایندگان اهل تسنن مجلس ضمن تبریک هفته وحدت، مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود را مطرح کرده و از معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان نماینده ویژه آیت الله رئیسی خواستند این مسائل و مشکلاتی که مطرح شده را به رئیس جمهور منتقل کنند.

نمایندگان اهل تسنن در این جلسه اعلام کردند که مردم اهل سنت، وفادار به انقلاب و از دوستداران نظام هستند و همچنین از مسئولان دولت خواستند نیروهای متخصص اهل سنت در صنایع مختلف و در ادارات بیشتر به کار گرفته شوند./فارس

 دولت سیزدهم و نمایندگان اهل سنت تعامل خوبی با هم دارند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره تعامل خوب دولت سیزدهم و نمایندگان اهل سنت، گفت: نمایندگان اهل سنت در سفرهای استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاههای خود را بیان خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه نشست با نمایندگان اهل تسنن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: جمهوری اسلامی از ابتدا توجه خاصی به خواهران و برادران اهل سنت داشته است و در مجلس شواری اسلامی هم 10 نفر از نمایندگان اهل سنت حضور دارند که بنای ما بر این بوده در تعامل با آنها باشیم. دیدگاهها، نظرات و پیشنهاداتی که دارند برای اینکه شرایط کشور بهتر شود همراه دنبال خواهیم کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه نمایندگان مسائل مربوط به استان خود و توقع و انتظاراتی که از دولت سیزدهم دارند را بیان کردند. همچنین در سفرهای استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاههای خود را بیان خواهند کرد. از این جهت تعامل خوبی وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم در آینده گامهای موثرتری در استانهای مرزی مخصوصا اهل سنت هستند برداریم البته در برخی مناطق شیعیان هم از محرومیت رنج می برند و  باید اقدامات خوبی برای رفع مشکلات اهل سنت و همه مردم کشور صورت بگیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها