جزئیات سفر رئیس‌جمهور با استان اردبیل

کد خبر: 1104395

استاندار اردبیل اعلام کرد: رئیس‌جمهوری در هشتمین سفر استانی خود روز جمعه سفر یک روزه به این استان خواهد داشت.‌

جزئیات سفر رئیس‌جمهور با استان اردبیل

سیدحامد عاملی در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: رئیس‌جمهوری در هشتمین سفر استانی خود روز جمعه سفر یک روزه به این استان خواهد داشت.‌

وی بیان کرد: وزرای اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسائل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارائه خواهند کرد.

عاملی اظهار کرد: در این سفر تلاش می شود تا مطالبه‌های استان در بخش راه، راه آهن، کشاورزی، آب و دیگر طرح‌های اقتصادی و عمرانی مهم  طرح شده و تصمیم‌های مقتضی از سوی هیئت دولت برای تسریع در اجرا و تکمیل آنها برداشته شود.

وی تصریح کرد: قرار است در این سفر هشت تن از وزرا و معاونین رئیس‌جمهوری در شهرستان‌های مختلف استان حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گیرند.

استاندار اردبیل ادامه داد: بر همین اساس  قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌های سرعین و نیر،  وزیر راه و شهرسازی در شهرستان‌های اردبیل و نمین، ،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اصلاندوز مغان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد، وزیر نیرو در شهرستان‌های خلخال و کوثر، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان گرمی و انگوت، وزیر اقتصاد در شهرستان بیله‌سوار و معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری در شهرستان مشگین‌شهر حضور یابند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها