جوسازی روزنامه اصلاح‌طلب علیه طرح دولت برای مسکن

کد خبر: 1104555

گفتنی است این روزنامه اصلاح‌طلب درحالی به جو ‌سازی علیه طرح دولت برای مسکن پرداخته است که‌، گزینه مطلوب و مورد تاییدشان برای وزارت راه و شهر‌سازی یعنی عباس آخوندی با تفکرات و تصمیماتی که بر آنها پافشاری می‌نمود، وضعیت بازار مسکن را به شکل فاجعه‌بار فعلی رساند.

جوسازی روزنامه اصلاح‌طلب علیه طرح دولت برای مسکن

روزنامه اعتماد روز پنجشنبه در گزارشی به عنوان «ابهامات طرح جنجالی دولت برای مسکن» نوشت: «این پروژه یکی از وعده‌های انتخاباتی ابراهیم رییسی بود که البته منتقدان بسیاری هم داشت که اساسا امکان اجرای این پروژه را با توجه به شرایط اقتصادی کشور زیر سؤال می‌بردند.»

این روزنامه همچنین نوشت: «متاسفانه در هیچ‌کدام از این پروژه‌های گذشته هیچگاه مطالعه میدانی با درگیر کردن اساتید دانشگاهی با رشته‌های مرتبط صورت نگرفته است تا خواسته‌های مصرف‌کننده نهایی را هم لحاظ کنند و به اعتقاد ما این‌دست از اقدامات به صورت غیرعلمی پیش می‌رود.»

گفتنی است این روزنامه اصلاح‌طلب درحالی به جو ‌سازی علیه طرح دولت برای مسکن پرداخته است که‌، گزینه مطلوب و مورد تاییدشان برای وزارت راه و شهر‌سازی یعنی عباس آخوندی با تفکرات و تصمیماتی که بر آنها پافشاری می‌نمود، وضعیت بازار مسکن را به شکل فاجعه‌بار فعلی رساند. وی از سال۹۲ تا۹۷ در دولت یازدهم و دوازدهم، وزیر راه و شهر‌سازی بود. اما غیر از تمسخر ایده دولت قبلی (مسکن مهر) که توانست ده میلیون نفر از اقشار پایین و متوسط را صاحب خانه کند و از رنج مستاجری برهاند، هیچ اقدام مثبتی انجام نداد و در مراسم تودیع خود نیز با وقاحت گفت: افتخارش این بوده که حتی یک واحد مسکونی نساخته است.

مسکن در دولت مورد حمایت جریان اصلاحات تورم ۶۹۰ درصدی (تقریبا هفت برابری) را تجربه کرد. تورمی که در سال‌های گذشته‌گریبان کشور را گرفته خانه دار شدن را تبدیل به رویا کرده در حالی است که دولت هم در هشت سال گذشته هیچ برنامه‌ای برای تامین مسکن اقشار ضعیف و متوسط نداشته است. حالا رسانه‌های اصلاح‌طلب که سابقه حمایت از چنین دولت و وزیری را داشته‌اند وقیحانه به طرح دولت سیزدهم برای مسکن حمله کرده و آن را غیر علمی و غیر عملیاتی می‌خوانند./ کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها