ملاقات مهم برجامی باقری چهارشنبه در بروکسل

کد خبر: 1105089

معاون سیاسی وزیر امور خارجه اعلام کرد: چهارشنبه در بروکسل با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام ملاقات می‌کنم تا گفت‌وگوها درباره مذاکرات نتیجه - محور را ادامه دهیم.

ملاقات مهم برجامی باقری چهارشنبه در بروکسل

«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز (دوشنبه) در توئیتی اعلام کرد: روز چهارشنبه، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام (انریکه مورا) را در بروکسل ملاقات خواهم کرد تا گفت‌وگوهایمان را درباره مذاکرات نتیجه - محور ادامه دهیم.

siRV78Dc27Dl

به گزارش فارس، «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پنجشنبه ۲۲ مهر ماه سفری به تهران داشت و با علی باقری دیدار و گفت‌وگو کرد و در پایان طرفین توافق کردند که مباحث باقیمانده را در بروکسل ادامه دهند.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه بعد از سفر مورا به تهران در نشست هفتگی با خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس گفت که گفت‌وگوهای پنجشنبه گذشته خوب و سازنده بوده و نکاتی که باید به انریکه مورا می‌گفت منتقل کرد و توافق شد در چند روز آینده در بروکسل این گفت‌وگوها ادامه یابد و این توافق دوسویه بوده و قطعا موضوعات، چالش‌ها و موانعی که شش دور مذاکرات در وین به نتیجه نرسید باید در حین این گفت‌وگوهایی که انجام می‌شود مورد رایزنی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز اخیرا در دیدار دبیرکل جدید اکو گفت مذاکرات هسته‌ای با ۱+۴ بزودی از سر گرفته خواهد شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها