رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه اهواز شد +برنامه ها

کد خبر: 1105683

رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز شد

 رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه اهواز شد +برنامه ها

در این سفر، تنی چند از معاونان و مسوولان قوه قضاییه، محسنی اژه ای را همراهی می‌کنند و به نمایندگی از وی در برخی از شهرستان‌های استان حضور پیدا خواهند کرد./ صداوسیما

رئیس‌کل دادگستری خوزستان جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه و سایر مسئولان ارشد این قوه به استان خوزستان را اعلام کرد.

حجت الاسلام صادق مرادی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به استان جمعی از معاونان و مسئولان دستگاه قضائی ایشان را همراهی می‌کنند.

وی افزود: دیدار با مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی استان، نشست با اقشار مختلف مردم، حضور در شورای اداری، بررسی و رسیدگی به چند پرونده قضائی و حضور در نشست شورای قضائی استان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضائیه به استان خوزستان است.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این سفر معاون اول قوه قضائیه و رئیس دیوان عالی کشور در محل دادگستری استان و رئیس دیوان عدالت اداری در مجتمع قضائی شهید تندگویان، دادستان کل کشور در بندر امام خمینی، معاون اجتماعی قوه قضائیه در کارون، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در دزفول، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اندیمشک، معاون قضائی قوه قضائیه در آبادان و خرمشهر، رئیس شورای حل اختلاف کشور در شوش و معاون حقوقی قوه قضائیه در مسجدسلیمان حضور پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: همچنین در این سفر رئیس سازمان زندان‌ها، وزیر دادگستری، معاون منابع انسانی، معاون اداری و مالی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام مرادی گفت: در همه دادگستری‌های استان و اهواز صندوق‌هایی قرار داده شده و شهروندان می‌توانند نامه‌های خود را در آن قرار داده و این نامه‌ها اسکن شده و تحویل مسئولان مربوطه خواهد شد و نتایج بررسی‌ها ثبت و به شهروندان پیامک و اطلاع‌رسانی می‌شود./ مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها