دعوت محسن رضایی از ایرانیان خارج برای سرمایه‌ گذاری فکری و مالی

کد خبر: 1106356

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید براینکه فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر است، بیان کرد: همه زیرساخت های لازم برای جهش اقتصادی در ایران فراهم خواهد شد.

دعوت محسن رضایی از ایرانیان خارج برای سرمایه‌ گذاری فکری و مالی

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه اولین نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: در دولت برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است تا صرفا به مسائل روزمره که بسیار مهم هم هستند اکتفا نکنیم. با این مسائل باید جدی برخورد شود اما مسائل بنیادین و دراز مدت هم اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: نکته اساسی ای که ما دنبال می‌کنیم ابتدا ایجاد یکپارچگی میان مجلس، دولت، قوه قضاییه و بخش خصوصی و همه مردم است. همانطور که با یکپارچگی در انقلاب و دفاع مقدس پیروز شدیم امروز برای حل مشکلات اقتصادی کشور و پیشرفت در مسائل اقتصادی نیاز به یکپارچگی داریم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: اول باید از دولت و مجلس این یکپارچگی را آغاز کنیم و بعد هم میان دولت و بخش خصوصی و دولت و همه آحاد جامعه آن را ادامه دهیم. حتی ایرانیان عزیز که در خارج هستند هم امروز دعوت می‌شوند تا سرمایه‌های فکری و مالی خود را وارد ایران کنند.

رضایی تاکید کرد: فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر است و همه زیرساخت های لازم برای جهش اقتصادی در ایران فراهم خواهد شد. لذا از همه دعوت می‌کنیم که با انگیزه و شوق وارد وطن خود شوند تا این وطن عزیز را بهتر از گذشته بسازیم.

وی افزود: امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس شرکت کردیم و روی این برنامه‌ها صحبت شد و قرار شد در جلسات بعدی هم همکاری‌هایی معاونت اقتصادی دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه پیدا کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها