بازتاب جهانی برخورد قاطع سپاه با دزدی دریایی آمریکا

کد خبر: 1107097

برخورد قاطع سپاه پاسداران با دزدی دریایی آمریکا مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

بازتاب جهانی برخورد قاطع سپاه با دزدی دریایی آمریکا

آمریکا در اقدامی یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد. همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت کردند. این نفتکش اکنون در آب های سرزمینی ایران به سر می‌برد.

برخورد قاطع نیروهای سپاه با دزدی دریایی ناو آمریکایی مورد توجه رسانه‌های بین المللی قرار گرفت:

رویترز در خبری در این باره نوشت: تلویزیون ایران خبر داد که یک  نفتکش که حامل نفت ایران بود و نیروهای آمریکایی قصد مصادره  نفت آن را داشتند با تلاش نیروهای سپاه ایران اکنون در آب‌های سرزمینی ایران است. تلویزیون دولتی ایران این حادثه را تلاشی ناموفق برای «دزدیدن» نفت توصیف کرده است. زمان وقوع این حادثه را اعلام نشده است.

عرب نیوز هم در خبری این دزدی دریایی را بازتاب داد و نوشت: تلویزیون دولتی ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که سپاه پاسداران ایران تلاش آمریکا برای «دزدیدن» نفت در دریای عمان را بی‌ثمر کرده‌ است.

دیلی اکسپرس هم با بازتاب این خبر نوشت: ایران اعلام کرد که تلاش آمریکا برای "دزدیدن" نفت در دریای عمان را بی‌نتیجه کرده است.

اسپوتنیک هم رسانه دیگری بود که به این خبر پرداخت و نوشت: بر اساس گزارش رسانه‌های ایرانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز چهارشنبه موفق شد تلاش آمریکا برای دزدی دریایی نفت ایران را ناکام بگذارد./یلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها