انتقاد تند نماینده مجلس به اصلاح طلبان

کد خبر: 1107659

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: بعضی‌ها که در کشور نام اصلاح‌طلب بر خود نهاده‌اند همچون سید حسن تقی زاده و میرزا ملکم خان عمل می‌کنند و دائما به دنبال جلب رضایت غرب هستند.

انتقاد تند نماینده مجلس به اصلاح طلبان

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش تعدادی از اصلاح طلبان به جلوگیری سپاه از دزدی دریایی آمریکایی‌ها و در حمایت‌شان از آمریکایی‌ها در این ماجرا، گفت: ما در کشور هر ضربه‌ای که خوردیم از وادادگی برخی‌ها بوده که دائما به دنبال جلب رضایت غرب بوده‌اند.

وی افزود: این آقایان در طول 8 سال دولت آقای روحانی نهایت همکاری و همراهی را با غرب داشتند؛ سؤال اینجاست که نتیجه این همه همراهی، کرنش و همکاری با غرب در این 8 سال جز گرانی، تورم و مشکلات مختلف به ویژه در حوزه معیشتی چه نتیجه‌ای برای ما داشته است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: ما در دوره قاجار سید حسن تقی‌زاده و میرزاملکم خان را داشتیم که همواره به دنبال جلب رضایت غرب بودند و امروز هم بعضی از آقایانی که نام اصلاح طلب بر خود نهاده‌اند این مسیر را دنبال می‌کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: این آقایان باید بدانند همان طور که تجربه سال‌های قبل نشان داده دشمنان ما و در رأس آنها آمریکا تنها زبان زور را می‌فهمند و باید با آنها با اقتدار رفتار کرد نه از سر ضعف و ناتوانی.

وی افزود: غرب و غرب‌زدگان باید بدانند که دیگر دوران ابرقدرتی آمریکا به پایان رسیده و دیگر آن دوره که این کشور با تکیه بر قدرت نظامی و اقتصادی خود به همه زور می‌گفت تمام شده است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها