پورابراهیمی: ساختار بانک مرکزی اصلاح می‌شود

کد خبر: 1107692

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:خوشبختانه، برای تصویب کلیات طرح اصلاح قانون بانک مرکزی و دو شوری شدن آن جهت بررسی بیشتر جزئیات و هماهنگی با دولت، کارگروه مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تشکیل و چند نشست نیز برگزار شده است.

پورابراهیمی: ساختار بانک مرکزی اصلاح می‌شود

سرویس سیاسی فردا: محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:خوشبختانه، برای تصویب کلیات طرح اصلاح قانون بانک مرکزی و دو شوری شدن آن جهت بررسی بیشتر جزئیات و هماهنگی با دولت، کارگروه مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تشکیل و چند نشست نیز برگزار شده است.

توافق‌های لازم رخ داده و مقرر شده تا دو ماه آینده نظرهای دولت و وزارت اقتصاد با محوریت بانک مرکزی نهایی شود و در نتیجه، کمیسیون اقتصادی و مجلس وارد شور دوم بررسی اصلاح قانون بانک مرکزی شود.

پیش‌بینی می‌کنیم اگر بررسی این قانون با رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۱ تداخل نداشته باشد، تا پایان سال به شکل عملیاتی دیده شود.

چند ماه از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون بانک مرکزی گذشته است، اما منتظر بودیم تا دولت به همراه وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی به‌عنوان محور تصمیم‌های ما مستقر شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها