نگاه تحلیلگر/گفتگوی «فردا» با کمال‌الدین پیرموذن

تلاش، شجاعت و دلسوزی رئیسی بیشتر از روحانی است

کد خبر: 1108384

یک فعال سیاسی گفت: امروز تلاش، شجاعت، دلسوزی، وقت گذاشتن و مردمی بودن آقای رئیسی بیشتر از دولت قبلی است و با هماهنگی که بین سه قوه وجود دارد حتی دولت می تواند نتایج بهتری را نیز کسب کند

تلاش، شجاعت و دلسوزی رئیسی بیشتر از روحانی است

گروه سیاسی فردا: 100 روز از آغاز ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی گذشت و برخی معتقدند او در عمل به وعده هایش موفق بوده و برخی نیز چنین اعتقادی ندارند.

کمال الدین پیرمؤذن در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره عملکرد سیدابراهیم رئیسی 100 روز نخست ریاست جمهوری گفت: دولت جدید و شخص رئیس جمهور شبانه روزی و شجاعانه با درک عمیق مسئولیت تلاش می کنند. حسن مدیریت آقای سیدابراهیم رئیسی ایجاب می کند که زمینه های لازم برای افزایش ثروت ملی و رشد اقتصادی کشور از طریق تعامل با دنیا، بها دادن واقعی به کارآفرینان و تقویت صنایع مولد فراهم آید تا توفیق این دولت را رقم زند.

وی افزود: ما تا افزایش ثروت ملی را نداشته باشیم با محدودیت منابع مواجه خواهیم بود که این محدودیت منابع در کنار تورم لجام گسیخته باعث می شود، مشکلات کثیر ملت حل نشود و این مسئله به سرمایه اجتماعی دولت آسیب خواهد زد. این دولت نیت و توان حل مسائل را با افزایش تعامل با کشورها و افزایش ثروت ملی دارد.

این فعال سیاسی با اشاره به فواید احیای برجام اظهار کرد: احیای برجام با حفظ حقوق مسلم ایران می تواند اوضاع اقتصادی کشور را بهبود بدهد. معتقدم هم اکنون اعتماد ملت به شخص رئیس جمهور زیاد است و با اقدامات عملی می تواند رضایت ملت و رسیدن به منافع ملی را رقم بزند.

وی ادامه داد: امروز دولتمردان زحمات زیادی می کشند، البته نقطه ضعف هایی هم وجود دارد. به عنوان مثال درباره انتصابات فامیلی صحبت هایی مطرح می شود که قطعا مورد نقد و انتقاد افکارعمومی است. همچنین برخی اظهارنظرهای وزرا در شأن جامعه ما نیست، ضمن آنکه با شعارهای انتخاباتی آقای رئیس جمهور نیز همخوانی ندارد.

پیرموذن گفت: وزیر اقتصاد باید بکوشد جلوی دود شدن سرمایه ملت در بازار سرمایه را بگیرد. معتقدم با فراخوانی همه بینش های اقتصادی و اخذ دیدگاه های فرهیختگان این حوزه می شود به داد بازار سرمایه رسید. ملت امروز راضی هستند اما رضایت بیشتر وقتی به منصه ظهور خواهد رسید که تعامل با دنیا و افزایش ثروت ملی را تحقق بخشید.

وی افزود: امروز لشکری از بیکاران جوان در کشور هستند که باید برای آنها خارج از شعار «کار» تامین کرد. امروز تلاش، شجاعت، دلسوزی، وقت گذاشتن و مردمی بودن آقای رئیسی بیشتر از رئیس جمهور قبلی است و با هماهنگی که بین سه قوه وجود دارد حتی دولت می تواند نتایج بهتری را نیز کسب کند اما اگر ثروت ملی و کاهش تورم رقم نخورد شاید رضایت های امروز بین مردم، رضایت های حبابی باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها