حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با «فردا»:

باید به دولت رئیسی فرصت داد

کد خبر: 1108440

حسین ابراهیمی گفت: آقای رئیسی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که کلی آسیب‌های انباشته‌شده از گذشته باقی مانده است و او باید همه آنها را ترمیم کند.

باید به دولت رئیسی فرصت داد

گروه سیاست سایت فردا: صدروز از عملکرد دولت سید ابراهیم رئیسی می‌گذرد و حالا شاید بتوان ارزیابی نسبی درباره عملکرد کوتاه‌مدت دولت داشت و البته قیاسش با صدروز اول دولت حسن روحانی.

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «واقعیت امر این است که مهم‌ترین مشکل موجود در جامعه امید است؛ وقتی امید نباشد مردم نسبت به هیچ مسئله‌ای واکنش نشان نمی‌دهند و مسئولان را در اجرای اهداف تعیین‌شده همراهی نمی‌کنند. امید در جامعه نیاز به تحولی بزرگ دارد که البته در دولت آقای رئیسی پیوستن دائمی ایران به پیمان شانگهای و برقراری ارتباط با شرق آسیا کارهای بزرگی بودند که امیدی نسبی را در جامعه ایجاد کرد اما کافی نیست».

او ادامه داد: «باید به دولت آقای رئیسی زمان و امکانات داد. ما شاهد بودیم که در دولت آقای روحانی وعده داده می‌شد که در صدروز اقتصاد متحول می‌شود اما هشت سال گذشت و اتفاقی را شاهد نبودیم».

این فعال سیاسی بیان کرد: «آقای رئیسی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که کلی آسیب‌های انباشته‌شده از گذشته باقی مانده است و او باید همه آنها را ترمیم کند. آقای رئیسی می‌خواهد دولتش مردمی باشد و برای مردم کار کند. آقای رئیسی درد مردم را درک می‌کند و می‌کوشد که انتظارات عمومی را پاسخ درخور بدهد اما حل همه مشکلات در این زمان کوتاه میسر نیست».

او درباره آینده دولت سیزدهم هم اظهار کرد: «آقای رئیسی تا اینجای کار گام‌های مثبتی برداشته است و امید می‌رود که در آینده اوضاع بهتر هم شود و در زندگی مردم گشایش‌های زیادی پدید آید».

ابراهیمی در پایان گفت: «البته این راه هم نباید از نظر دور بداریم که نمی‌توان انتظارات غیرواقعی در ذهن داشته باشیم؛ باید درک کنیم که دولت در شرایط سختی کار می‌کند و نیاز است که فرصت کافی به آن داده شود تا بتواند اهدافش را محقق کند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها