محسن رضایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه مهمانان هفته آینده مجلس

کد خبر: 1108441

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مجلس خبر داد.

محسن رضایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه مهمانان هفته آینده مجلس

 مهدی عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس درباره جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: هفته آینده جلسه‌ای با معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دو نرخی بودن ارز کلا فساد زا است. برای مقابله با این بستر‌های فساد زا باید نقشه راهی فراهم کنیم و برای اتخاذ این نقشه راه باید با برنامه ریزی حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دستگاه‌های متولی مثل وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی را به کمیسیون دعوت کردیم و توضیحاتی از آن‌ها خواستیم و از آن‌ها گزارشاتی گرفتیم. هفته آینده کمیسیون کشاورزی معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه را به مجلس دعوت کرده است.

عسکری ادامه داد: باید زیر ساخت‌های حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فراهم شود و به مردم اطمینان می‌دهیم تا محیا نشدن همه زیر ساخت ها، این ارز حذف نمی‌شود.

این نماینده مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: اما این ارز دو نرخی باید یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود و برای این تعیین تکلیف باید منابع و زیر ساخت‌های آن فراهم شود تا اقدام به این کار کنیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها