عباس‌پور: با طرح مجلس، کارخانه‌ها به‌خاطر بدهی تعطیل نخواهند شد

کد خبر: 1108634

روح‌الله عباس‌پور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:در نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن، اعضا نظرات خود را دربارۀ موانع پیش روی تولید مطرح کردند. مقرر شد به موضوع تنقیح قوانین در حوزۀ صنعت و معدن توجه ویژه شود و ازآنجاکه تعداد این قوانین بسیار است، پیشنهاد‌هایی برای تحقق این مهم مطرح شد.

عباس‌پور: با طرح مجلس، کارخانه‌ها به‌خاطر بدهی تعطیل نخواهند شد

سرویس سیاسی فردا: روح‌الله عباس‌پور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:در نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن، اعضا نظرات خود را دربارۀ موانع پیش روی تولید مطرح کردند. مقرر شد به موضوع تنقیح قوانین در حوزۀ صنعت و معدن توجه ویژه شود و ازآنجاکه تعداد این قوانین بسیار است، پیشنهاد‌هایی برای تحقق این مهم مطرح شد.

 نمایندگان در این نشست به‌صورت کلی نظرات خود دربارۀ طرح دپیلماسی اقتصادی را بیان کردند. همچنین بررسی طرح «جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی» دیگر موضوع بررسی‌شده در این نشست بود؛ بر اساس این طرح درصورتی‌که بانک‌ها و اشخاص از واحدهای تولیدی مطالباتی داشته باشند، ضمن اینکه باید راهکارهای تسویه بدهی این واحدهای تولیدی پیش‌بینی شود، قضات نیز باید از پلمپ، توقیف اموال و... این واحدها خودداری کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها