جزئیات دیدار نمایندگان سمنان با رئیس جمهور

کد خبر: 1108911

در نشست مجمع نمایندگان استان‌ها با رئیس‌جمهور مشکل بیکاری و بحران آب در شرق استان سمنان تا راه‌اندازی دوباره فرودگاه شاهرود مطرح شد.

جزئیات دیدار نمایندگان سمنان با رئیس جمهور

در نشست مجمع نمایندگان استان‌ها با رئیس‌جمهور مشکل بیکاری و بحران آب در شرق استان سمنان تا راه‌اندازی دوباره فرودگاه شاهرود مطرح شد.

علی‌اصغر خانی اظهار داشت: جلسه مجمع نمایندگان استان‌ها با رئیس‌جمهور فرصتی ارزشمند برای بیان دغدغه‌ها و مشکلات اساسی در حوزه انتخابیه هر یک از نمایندگان است.

وی با اشاره به دیدار امروز مجمع نمایندگان استان‌های سمنان، اصفهان و قم با رئیس‌جمهور اظهار داشت: در ابتدای نشست، نمایندگان این استان‌ها مهم‌ترین مشکلات و مسائل حوزه‌های انتخابیه خود را مطرح کردند و بر ضرورت حمایت دولت برای حل این مشکلات تأکید داشتند.

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در این دیدار، با بیان اینکه شهرستان‌های شاهرود و میامی از عقب‌ماندگی مزمن تاریخی رنج می‌برند اشاره کرد و اظهار داشت: مردم نجیب این دو شهرستان از دولت مردمی انتظار دارند با نگاه توسعه متوازن در این استان به مناطق کمتر توسعه یافته توجه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در مناطقی مانند کالپوش، بیارجمند، طرود و فرومد دارای محرومیت‌های اساسی در زیرساخت‌های حداقلی هستند و نیاز به اعتبارات ویژه‌ای دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی میزان بیکاری در حوزه انتخابیه خود را 28 درصد دانست و گفت: حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال از مطالبات جدی مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی از دولت سیزدهم است.

خانی با اشاره به وضعیت آب در حوزه انتخابیه افزود: هم‌اکنون برخی از روستاهای این 2 شهرستان با مشکل کمبود آب روبرو هستند که اگر برای بر طرف کردن آن به‌سرعت اقدام نشود با بحران جدی آب در آینده‌ای نزدیک مواجه خواهیم شد.

وی افزود: بهره‌برداری از فرودگاه شاهرود و راه‌اندازی پروازهای آن نیز از جمله مطالبات مردم شاهرود و میامی است که انتظار می‌رود با دستور رئیس‌جمهور از این ظرفیت بالقوه موجود به شکل مطلوب استفاده شود.

خانی بر توجه ویژه به حوزه گردشگری این 2 شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: شهرستان‌های شاهرود و میامی دارای ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی و مواهب طبیعی خدادادی بسیاری هستند که در این راستا شایسته است تا شاهد حمایت جدی دولت در این حوزه برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی در این حوزه باشیم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها