بازدید شبانه مخبر از روستاهای زلزله‌زده/ برق و آب تمام مناطق وصل شد +تصاویر و فیلم

کد خبر: 1109560

در پی زلزله نسبتا شدید استان هرمزگان، معاون اول رئیس‌جمهور به همراه جمعی از هیات دولت، بامداد امروز وارد بندرعباس شد.

بازدید شبانه مخبر از روستاهای زلزله‌زده/ برق و آب تمام مناطق وصل شد +تصاویر و فیلم

معاون اول رییس‌جمهور به دستور رییسی و به منظور بررسی میدانی وضعیت زلزله‌زدگان، نیمه شب از روستاهای زلزله‌زده گیشان غربی و آب‌شیرین و آب نمکو که در کانون زلزله قرار داشتند، بازدید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان: برق و آب تمامی مناطق زلزله‌زده نیز برقرار شده است.

مخبر2

مخبر1

معاون اول رئیس جمهور از مناطق خسارت دیده از زلزله بندرعباس در بخش فین بازدید کرد و آخرین وضع خدمات رسانی به مردم را بررسی کرد.

آقای مخبر که به همراه وزرای نیرو و بهداشت ساعت 11 و 30 دقیقه دیشب به بندرعباس سفر کرده بود، بلافاصله پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، به همراه وزرا، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی به بخش فین، کانون دو زمین لرزه شدید دیروز سفر کرد.

او از روستای گیشان غربی که خسارت زیادی از دو زلزله دیروز دیده بود بازدید کرد و علاوه بر صحبت مستقیم با مردم خسارت دیده، در جریان آخرین وضع امداد به مردم این روستا قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور: در جلسه امروز دوشنبه که در استانداری هرمزگان برگزار می‌شود، درباره راهکار‌های جبران خسارت‌های ناشی از زلزله تصمیم‌گیری می‌شود.

آقای مخبر همچنین از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و اسکان اضطراری مردم بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس این شهر بازدید کرد.

 

حجم ویدیو: 3.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها