بررسی گفتگوهای برجامی علی باقری در کمیسیون امنیت ملی مجلس

کد خبر: 1109996

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مسائل پیش از آغاز دور هفتم مذاکرات هسته‌ای در نشست عصر امروز این کمیسیون با حضور علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه بررسی شد.

بررسی گفتگوهای برجامی علی باقری در کمیسیون امنیت ملی مجلس

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه 25 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: علی باقری معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات آتی با 1+4 در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر شده و درباره سفرهای اخیر وی به کشورهای اروپایی پیش از آغاز مذاکرات توضیحاتی ارائه کردند. 

وی افزود: اعضای کمیسیون بحث برجام و مذاکرات آتی با 1+4 و چارچوب ها و انتظارات از این مذاکرات گفت وگو شد و نمایندگان عضو کمیسیون درخصوص آنچه که باید در مذاکرات مطرح شود، نکاتی را ارائه کردند. بی شک رفع تحریم ها و مواجهه درست با بدعهدی طرف های مقابل یکی از مطالبات اصلی مطرح شده در این جلسه بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: برطرف کردن نقاط ضعف مذاکرت گذشته و گرفتن تضمین های لازم برای توافقات احتمالی از نکاتی بود که در این جلسه بر آنها تاکید شد.

عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: پس از اتمام دور هفتم مذاکرات برجامی در 8 آذر هم از معاون وزیر امور خارجه جناب آقای باقری برای حضور در کمیسیون امنیت ملی دعوت به عمل خواهد آمد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها