پرتره

گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش را بشناسید

کد خبر: 1110099

دومین گزینه پیشنهادی رئیسی برای وزارت آموزش و پرورش دیروز نتوانست اعتماد مجلس را جلب کند و حالا حرف از گزینه بعد است یعنی یوسف نوری.

گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش را بشناسید

گروه سیاست سایت فردا - مسعود فیاضی همان طور که انتظار می‌رفت نتوانست اعتماد وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی را جلب کند و وزارت آموزش و پروش باز هم بی‌وزیر ماند. رئیس مجلس در جلسه دیروز از رئیسی خواست که در اسرع وقت گزینه بعدی خود را معرفی کند اما طبق قانون هنوز 7 روز از مهلت 90 روزه اولیه مانده و آقای رئیس جمهور یک هفته‌ای فرصت دارد.

این طور که به نظر می‌رسد اما دولت گزینه بعدی را مشخص کرده است. شاهد آنکه خبرگزاری فارس امروز نوشته: «یوسف نوری طی روزهای آینده از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پروزش به مجلس معرفی خواهد شد».

برای شناخت بهتر نوری اما باید بگوییم که او قبلا رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات همین وزارتخانه بوده است.

نوری، فارغ التحصیل مراکز تربیت معلم، ارشد مدیریت آموزشی و دکتری گردشگری کودک از دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق وی مدیریت مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش، مدیر کل بودجه آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش تهران و ایلام بوده است. وی از مدیران نزدیک به حاجی بابایی و علی احمدی است که طرح رتبه بندی معلمان، بیمه طلایی، راه اندازی سامانه‌های هوشمند، تبلت دانش آموزی از ایده‌های او در اموزش و پرورش بوده است که پس از رفتن او ناتمام ماند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها