جزئیات جلسه فوق العاده کمیسیون آموزش مجلس

کد خبر: 1110193

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی صلاحیت وزیر جدید پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

جزئیات جلسه فوق العاده کمیسیون آموزش مجلس

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز(چهارشنبه 26 آبان) این کمیسیون گفت: اعضای کمیسیون به دلیل معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست صبح امروز صحن علنی بلافاصله با حضور یوسف نوری گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش تشکیل جلسه دادند.

وی افزود: در نشست امروز، بررسی صلاحیت، انطباق مدارک، سوابق و برنامه‌های پیشنهادی آموزش و پرورش مورد رسیدگی قرار گرفت و در جلسه امروز یوسف نوری گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش چالش‌های وزارت آموزش و پرورش، اولویت‌ها و راهکارهای خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

نماینده تبریز در مجلس ادامه داد: اعضای کمیسیون نیز دغدغه‌های خود را با توجه به اینکه بخش مهمی از جامعه شامل دانش آموزان و معلمان وزارت آموزش و پرورش می‌شوند، دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار داشت: نشست دیگری با حضور گزینه پیشنهادی برای جمع بندی و ارائه گزارش کمیسیون در خصوص گزینه پیشنهادی برگزار و سپس نظر کمیسیون برای ارائه به صحن اعلام می‌شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها