نماینده ولی فقیه در سپاه: خدمت به مردم بزرگترین ضربه را به آمریکا می‌زند

کد خبر: 1111236

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بزرگترین مبارزه و جهاد و ضربه زدن به آمریکا خدمت به این مردم است چون دشمن می‌داند این مردم هستند که انقلاب را حفظ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه: خدمت به مردم بزرگترین ضربه را به آمریکا می‌زند

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی امروز در مجمع استادیاران طرح صالحین استان کرمان با بیان اینکه بسیجی تبدیل کننده تهدیدها به فرصت‌هاست، اظهار داشت: بسیج تجلی حزب‌الله و سازش‌ناپذیری در مقابل دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج در گذشته عامل ماندگاری انقلاب بوده و در آینده هم مایه افتخار خواهد بود، افزود: این بسیج چنان عالم‌گیر باید شود تا زمینه‌های ظهور فراهم شود.

وی افزود: بسیج یک نهاد یا یک سازمان نیست، بلکه بسیج یک فرهنگ است که ریشه در فرهنگ علوی، فاطمی و حسینی دارد و این فرهنگT فرهنگ جهاد و مقاومت است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه یکی از مصداق‌های جهاد، جهاد علمی است که به آن امروز خیلی احتیاج داریم و در جهت مقابله با دشمن، جهاد خدمت‌رسانی است، بیان کرد: بزرگترین مبارزه و جهاد و ضربه زدن به آمریکا خدمت به این مردم است چون دشمن می‌داند این مردم هستند که انقلاب را حفظ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به جهاد اقتصادی و سازندگی امروز خیلی احتیاج داریم، ادامه داد: مصداق دیگر جهاد اقتدارافزایی است و امروز همه تلاش کنند این کشور قوی‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: جهاد فرهنگی و ارزشی جهاد دیگری است و  مصداق جهاد کبیر جهاد تببین و جهاد روشنگری و بصیرت‌افزایی است و ما امروز متناسب با نوع حمله دشمن به این جهاد خیلی نیاز داریم.

حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه شبکه صالحین باید احیا و تقویت شود، گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از همان آغاز طرح صالحین این بوده که این شبکه از بالا به پایین ساماندهی شود و باید در این زمینه به محتوا خیلی توجه شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر تقویت علم و ایمان و بصیرت و معنویت در بسیجی‌ها اظهار کرد: بسیجی به این معنا نباشد که مطالبه‌گری نداشته باشد بلکه نباید کیفیت خواسته‌اش به گونه‌ای باشد که دیگران سوء استفاده کنند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها