حسینی: بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست

کد خبر: 1111462

معاون پارلمانی رئیس جمهور، با بیان اینکه بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست، گفت: در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن و جای جای نقاط جهان این شجره هر روز بارورتر می‌شود.

حسینی:  بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست

 سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین که با محور «یمن، محور تحولات و خودباوری جهان اسلام» برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست و امروز در سراسر جهان اسلام شاهد تلاش و حماسه‌آفرینی بسیجیان جهان اسلام هستیم.

وی تصریح کرد: در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن و جای جای نقاط جهان این شجره هر روز بارورتر می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، با ابلاغ  سلام گرم رئیس‌جمهور به بسیجیان حاضر در همایش، با بیان اینکه ثمرات بسیج همیشگی است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب بسیج یکی‌ از نوآوری‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی است. بسیج یک حرکت مردمی بود که در سال‌های گذشته از انقلاب صیانت کرد و امروز ما حشدالشعبی عراق و مقاومت مردمی ‌سوریه و حزب‌الله لبنان و همه اینها را بسیجی می‌دانیم.

حسینی تاکید کرد: ثمره و میوه بسیج ‌محدود به دوره خاصی نیست، بسیجیان ‌در جنگ تحمیلی مردانه در مقابل دشمن ایستاگی کردند و امروز هم در عرصه‌های ‌مختلف به مردم و کشور خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به تجاوز ائتلاف سعودی به یمن گفت: ارتجاع عرب گمان می‌کرد یک ماهه می‌تواند کار یمن را تمام‌ کرده و سیطره پیدا کند اما اکنون سال‌هاست مردم ‌یمن در مقابل این ائتلاف شوم ایستاده ‌اند و مظلومانه و با اقتدار از حیثیت خود دفاع ‌می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه جهان به این باور رسیده که مقابل مقاومت مردمی ‌یمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، همانطور که در مواجهه با انقلاب اسلامی ناتوان بود، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی دیدند نمی‌توانند برابر انقلاب اسلامی کاری از پیش ببرند، دور هم جمع شدند تا بلکه راهی برای برگرداندن شرایط به نفع خود کنند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم که هرچه سریعتر این تهاجم ظالمانه و جنگ نابرابر به پایان برسد و مقاومت مردم یمن پیروز شود تا با ذخایر و منابع اقتصادی که در آن کشور وجود دارد وضعیت مردم این کشور بهبود یابد.

حسینی گفت: شیاطین جهان طی ۶ تا ۷ سال گذشته توطئه‌های زیادی علیه یمن انجام دادند و امروز باید بدانند راه به جایی نخواهند برد، زیرا مردم یمن می‌دانند اگر روی‌ پای خود بایستند قدرت‌های شیطانی نمی‌توانند با آنها مقابله کنند.

وی افزود: جنگ آینده، جنگ ‌اراده‌هاست؛ در این جنگ آنهایی که پیرو صبر و استقامت هستند به پیروزی نهایی خواهند رسید./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها