پورابراهیمی: مسائل بودجه‌ای وزارت آموزش‌وپرورش به برنامۀ مدون و زمان‌بندی‌شده نیاز دارد

کد خبر: 1111700

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست مشترک با گزینۀ پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش‌وپرورش:در این نشست مسائل مرتبط با حوزۀ اقتصادی آموزش‌وپرورش به‌ویژه مسائل بودجه‌ای این وزارتخانه و نحوۀ تأمین درآمد پایدار در وزارت آموزش‌وپرورش و همچنین حساسیت نمایندگان و ضرورت اصلاح ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان بحث و بررسی شد.

پورابراهیمی: مسائل بودجه‌ای وزارت آموزش‌وپرورش به برنامۀ مدون و زمان‌بندی‌شده نیاز دارد

سرویس سیاسی فردا: محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح  نشست مشترک با گزینۀ پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش‌وپرورش:در این نشست مسائل مرتبط با حوزۀ اقتصادی آموزش‌وپرورش به‌ویژه مسائل بودجه‌ای این وزارتخانه و نحوۀ تأمین درآمد پایدار در وزارت آموزش‌وپرورش و همچنین حساسیت نمایندگان و ضرورت اصلاح ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان بحث و بررسی شد.

 

همچنین در خصوص ظرفیت‌های موجود احکام قانون بودجه برای استفاده از دارایی‌های وزارت آموزش‌وپرورش مباحثی مطرح شد که به نظر می‌رسید دیدگاه‌های مشابهی در این حوزه وجود داشت.

یکی دیگر از موضوعات مطرح‌شده در این نشست، موضوع ضرورت ارتقای سواد مالی بود که وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش نکات و ایده‌های خوبی در این حوزه بیان کرد که ما خواستار ارائۀ برنامۀ مکتوب از وزیر پیشنهادی در این زمینه هستیم.

محتوای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش نیز بحث و گفت‌وگو شد و ما معتقدیم که در این زمینه فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب باید به‌صورت کامل اجرایی شود؛ وزیر پیشنهادی نیز سند تحول بنیادین را برنامه‌ای جامع و همه‌جانبه دانست که درعین‌حال باید برای اجرای آن نظام‌نامه و کار عملیاتی صورت گیرد، لذا اجرای سند بنیادین آموزش‌وپرورش نیازمند برنامه و زمان‌بندی است و مقرر شد این برنامه به‌صورت مکتوب به کمیسیون اقتصادی و نمایندگان مجلس پیش از رأی اعتماد ارائه شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها