ایران اتهامات بحرین را رد کرد

کد خبر: 1111742

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای مقامات دولت بحرین مبنی بر کشف سلاح و مواد منفجره و ارتباط آن با ایران را به شدت رد کرد و طرح این ادعاها را ناشی از عدم درک این کشور نسبت به مسائل منطقه برشمرد.

ایران اتهامات بحرین را رد کرد

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) در واکنش به بیانیه وزارت کشور بحرین، هرگونه ادعای مقامات دولت بحرین مبنی بر کشف سلاح و مواد منفجره و ارتباط آن با ایران را به شدت رد کرد.

به گزارش فارس، اداره آگاهی و تحقیقات جنایی وابسته به وزارت کشور بحرین از دستگیری «عناصر تروریستی و خنثی‌سازی طرح تروریستی» آن‌ها خبر داد و مدعی ارتباط آنها با ایران شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: چنین ادعاهای واهی از سوی مقامات بحرین همزمان با برگزاری اجلاس گفت‌و‌گوهای منامه که به تریبونی علیه ایران بدل شده بود، نشان از عدم درک بحرین نسبت به مسائل منطقه است. 

خطیب‌زاده یادآور شد: دولت بحرین ارتباط با رژیم نامشروع صهیونیستی را بر ارتباط با مردم خود ترجیح داده است و از تحقق مطالبات مدنی آنان خودداری می‌کند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: دولت بحرین نمی‌تواند با اینگونه اتهامات واهی بر مشکلات داخلی و خارجی خود سرپوش گذارد.

به خبرگزاری بحرین (بنا)، اداره آگاهی و تحقیقات جنایی وابسته به وزارت کشور بحرین اعلام کرد که در تلاش برای حفظ امنیت ملی و در یک عملیات پیشگیرانه با همکاری سرویس اطلاعات ملی موفق به دستگیری این عناصر تروریستی شده است.

وزارت کشور بحرین مدعی شد که این عناصر تروریستی قصد اجرای عملیات تروریستی برای برهم زدن صلح و امنیت داخلی را داشتند.

اداره آگاهی و تحقیقات جنایی وابسته به وزارت کشور بحرین همچنین ادعا کرد که «این عناصر تروریستی با گروه‌های تروریستی حاضر در ایران مرتبط بوده و از آن‌ها مقادیری سلاح و مواد منفجره که از ایران منتقل شده، کشف و ضبط کرده‌اند». /تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها