مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه: با سیره شهدا راه را گم نمی‌کنیم

کد خبر: 1111933

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: اقتدار امروز نظام محصول کار شهدا بوده و همین اقتدار است که دشمنان را در مقابله با ایران ناکام می‌گذارد.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه: با سیره شهدا راه را گم نمی‌کنیم

سردار علی بلالی در یادواره شهدای ورزشکار البرز که در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد در جمع ورزشکاران و کسانی که در راه شهدا گام برداشتند و این مراسم باشکوه را ترتیب دادید حضور داشته باشم.

وی بیان کرد: شهدای ورزشکار و غیرورزشکار کسانی بودند که سرمایه وجودی خودشان را فدا کردند تا این نظام مقدس پایدار بماند به حرکت خود ادامه دهد و افق‌ها و به اهداف جدیدی دست پیدا کند.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: شهدا ابداً نیازی به برگزاری چنین مراسمی ندارند، چراکه ما به آنها نیاز داریم و آنها در اعلی علیین در کنار پروردگار متعال قرار گرفتند.

با سیره شهدا راه را گم نمی‌کنیم

وی با بیان اینکه ما برای اینکه راه را گم نکنیم این‌گونه جلسات را برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ۳۵ سال از جنگ تحمیلی گذشته است، ۳۵۰ سال هم بگذرد نباید یاد و خاطره شهدا محو شود به همین جهت باید راه آنان را ادامه دهیم.

سردار بلالی گفت: همه ما به شهدا مدیون هستیم، چراکه یک وجب از خاک این کشور بعد از ۲۰۰ سالی که حکومت‌های مختلف بخشی از کشور را با مذاکره، عهدنامه و … جدا کردند، جدا نشد و اکنون امنیت و آرامش ما مرهون جان‌فشانی‌های آنان است.

وی با بیان اینکه باید شهدا و خانواده‌های آنان را تکریم کنیم، اظهار کرد: اکنون مادران شهدای مفقودالاثر چشم‌انتظار فرزندان شهید خود هستند و ما به آنان مدیون هستیم و قدردان این نعمتی که خداوند به ما عطا فرموده باشیم.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران بیان کرد: اکنون به روح مطهر امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم، چراکه ایشان فرهنگ شهادت، عزت، عظمت و قدرت را برای ما رقم زد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند، در خصوص شهدا مطالب فراوان است و احتیاج به مبالغه نیست، تصریح کرد: در این راستا باید درباره شهدا فیلم ساخته شود و داستان‌نویسی و کارهای برجسته فاخر انجام شود تا بدانیم آنها بودند که راه را به ما نشان دادند و ما در ادامه مسیر از این چراغ‌های هدایت استفاده کنیم.

شهدا به گونه‌ای رفتار کردند که وجبی از خاک کشور کم نشود

سردار بلالی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار البرز نشانگر این است که ما برای اینکه آینده کشور به آن نقطه‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند، یعنی تمدن نوین اسلامی برسد این جلسات را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: شهدا به گونه‌ای رفتار کردند که وجبی از خاک کشور کم نشود، چراکه آنها به ما اقتدار دادند.

یادواره شهدای ورزشکار البرز اظهار کرد: آمریکایی‌ها از مسیر هوایی که در خلیج‌فارس مربوط به کشور ما است، عبور می‌کنند و پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری از پایگاه‌های کشورهای خلیج بلند می‌شود و خط آتش ما را قطع و به سمت چابهار می‌رود و در بازگشت نیروهای هوافضای سپاه اخطار می‌دهند که از قوانین هوافضا عبور و به حریم فضایی تجاوز کردید.

وی ادامه داد: در این راستا آمریکایی‌ها به ۴ اخطار توجه نمی‌کنند و در ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۸ با سامانه پدافندی سوم خرداد سامانه ساخت هوافضا و نیروهای مسلح، شلیک و هواپیما به کف دریا می‌افتد.

سردار بلالی متذکر شد: این اقتدار نظام محصول کار شهداست و آمریکا مشاهده می‌کند ما آماده پاسخ به هر تجاوزی در خاکمان هستیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها