منتظری: مدیران باید جهادی باشند

کد خبر: 1112068

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: ما در وضعیت جنگی هستیم و مدیران باید با روحیه جهادی و عملکرد جهادی به میدان جنگ بیایند.

منتظری: مدیران باید جهادی باشند

غلامرضا منتظری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائل حائز اهمیت رضایتمندی مردم است و تمامی این نشست‌ها باعث رضایت مردم باید بشود وگرنه کار خاصی انجام نداده‌ایم.

وی ادامه داد: مدیران عزیز باید روش جهادی و انقلابی را در دستور کار قرار دهند و باید بپذیریم زمان جنگ است و مدیران باید آرایش جنگی بگیرند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: جهاد یعنی دشمن را در روبروی خویش ببینیم و باید با تمام ظرفیت به سمت مشکلات و به جنگ دشمنان رفت.

منتظری بیان کرد: گرچه مردم مشکلات فراوانی دارند اما از تکریم و احترام نباید مردم را بی‌نصیب گذاشت.

وی اضافه کرد: در استان گلستان شاهد تلاش ارزشمند در راستای موسسه اعتباری کاسپین بودیم و یک تجربه خوب استانی در قیاس ملی بودیم اما دو سال گذشته صحبت ابتدایی با بانک مرکزی داشتیم که این موسسه به بانک قرض‌الحسنه تبدیل شود اما تاکنون محقق نشد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به اهمیت ایجاد استغال از این راه اقدام مقتضی در این راستا انجام شود.

منتظری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بسیج گفت: ولایت‌پذیری یعنی از او به یک اشاره از من به سر دویدن./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها